Collapse the left

§ ...矇想之奇幻國度... §°°°FanTasyLand §°°°°>°°°>

[Copy link]
Post time 7-3-2018 10:25:47 | Show all posts |Read mode

Reister NOW!! 馬上註冊,了解更多活動內容,享用更多功能,讓你輕鬆玩轉S&B。

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
why don't you go looking for her/him?
When I was little me mum used to take me to the park on weekends. She said if I ever got lost I had to stay in one place so that she'd find me

Does that work? . . . Not really...

From "My Blueberry Nights"

**there's a place for waiting***

===============================            ==============================          ======================================
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Login/Register to enlarge
歡迎大家黎到奇幻園地  

呢度可以比你講下 戲經, 動漫, 音樂, 體驗, 運動, 飲食, 資訊...哈哈~ 你都可以話無所不談, 不過記住要守規矩喎~!!

當然吾少得sex 啦, 歡迎傾下 BDSM !!!

===============================            ==============================          ======================================
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Enjoy!!

Author| Post time 31-7-2018 14:59:53 | Show all posts
Sium replied at 31-7-2018 14:22
有冇人係SM圈子架?交流下?

係會度, 大家玩SM既級數主要維持係BB班我試過 繩綁 (拘束) 滴蠟 調教 變裝 Master slave pet

我地亦有test去睇返你邊種pattern...  

Dominant VS Submissive        Sadist VS Masochist          Rigger VS  Rope bunny             Master/Mistress VS Slave                     Degrader VS Degradee               Owner VS  Pet               Brat VS tamer Brat  

Primal (Hunter) VS Primal (Prey)     Daddy/Mommy VS Boy/Girl           Ageplayer             Exhibitionist            Voyeur         Experimentalist          Non-monogamist            Switch      Vanilla

我由入會開始做過3次呢個test, 係SNB既大環境孕育低下, 亦有吾少改善; 我最updated 既result

== Results from bdsmtest.org ==
100% Brat
98% Brat tamer
94% Ageplayer
90% Master/Mistress
86% Primal (Hunter)
76% Boy/Girl
75% Pet
73% Rope bunny
73% Primal (Prey)
73% Dominant
66% Submissive
61% Sadist
61% Daddy/Mommy
59% Switch
58% Masochist
58% Experimentalist
56% Non-monogamist
55% Slave
51% Degrader
51% Voyeur
50% Exhibitionist
46% Degradee
41% Owner
23% Vanilla
19% Rigger
Post time 12-7-2019 14:58:10 | Show all posts
Ah矇 replied at 12-7-2019 14:52
飲食> 運動, 岩嫁~岩嫁

我都係帶飯之友呢, 不過depands 果排買到咩食, 好多時會食蕃薯replace 左飯; 飯 ...

我自己唔中意食飯,中意食濕濕地既野 EG麵、粥蕃薯甜甜地應該易入口好多!
我屋企人本身都食得清既~所以我都跟住食得清
但係我出街可以咩都擺落口架麻辣、泰國、重口味野好多都OK架! (除左莞茜hahaha

Post time 28-6-2019 11:12:33 | Show all posts
Ah矇 replied at 27-6-2019 19:20
哦哦,係囉,咁岩見到果2句,又岩岩記得囉⋯⋯

如果變做文言文,我估應該笑爆無人睇

如果笑爆,又點會冇人睇;如果冇人睇,又點會笑爆呢?

如果以後有啱咁寫的活動,認真試下先。

早晨呀矇矇

Author| Post time 24-4-2019 16:39:31 | Show all posts
Royboy replied at 24-4-2019 16:24
It's okay I ended up still getting the english one haha, thank you though!

not a problem

Add post (24-4-2019 16:41):
*no problem
 Author| Post time 24-4-2019 15:34:47 | Show all posts
Royboy replied at 24-4-2019 15:32
Anyone play Volleyball, Football or basketball here?

Sorry, i'm not

welcome Royboy! good to see you
Post time 25-2-2019 16:28:51 | Show all posts
LafitE replied at 25-2-2019 14:19
大家都努力努力!做gym得黎,都要飲食配合!

是呀,我喜歡吃雞蛋。來增加蛋白質。
Post time 23-2-2019 12:23:59 | Show all posts
Ah矇 replied at 23-2-2019 11\"\"
其實識SP難吾難嫁?
我見男就話用app,女既都係,但會先傾計傾到岩至會有興趣出去玩

呀,俾ah矇你一野就考起咗我,我冇乜呢類搵SP經驗,因為我唔適合咁樣搵,我講野我就好多野講,打字聊天真係唔在行,多得你同Gina一齊幫我,我真的感謝你地帶我習慣係呢度傾計呢
我d SP都係FWB同EX,PTGF變SP都有,但真係未試過玩app呢~
 Author| Post time 19-2-2019 11:48:10 | Show all posts
calbee replied at 19-2-2019 11:26
咁輕輕的我走了 正如我輕輕的來

時間都唔早 lunch 了

人地出左動後丫~ B哥, 有時既就留條腳毛比我丫?
再見~
Post time 15-2-2019 13:32:00 | Show all posts
Averil replied at 14-2-2019 16:40
我純粹為咗支持周星馳嘅作品當然我都抱有一定嘅期望..不過今次冇香港演員係遺憾剩係得田雞一個.但佢要一 ...

以賀歳片計, 新喜劇之王 有d悶, 無笑片, ICAC 就一開始好快入戲肉, 埋下好多伏筆,  但估唔到個結局…, 可能真實是這樣的…
Post time 14-2-2019 23:01:49 | Show all posts
Ah矇 replied at 14-2-2019 09:39
unbreakable 都成20年前既戲, 相信原先個導演未必唸住拍續集, 只係咁岩出左split 之後再有計劃...

少年 ...

哈哈,單純的我成日比D trailer呃入場的…
Post time 18-2-2019 00:31:54 | Show all posts
Ah矇 replied at 17-2-2019 17:48
咁係咪會有關節痛,同埋食7海健骼 (廣告內容)

放心我好健康
 Author| Post time 15-4-2019 12:08:37 | Show all posts
Mr.David replied at 14-4-2019 20:26
Also to quit my account isnt writen somewhere...

accroding to forum information show as below for your reference.
If you really want to understand S&B, please spend some time to read our forum and all the related information. If you are interested to join us, please pay close attention to the following before submitting your application:

1. If you did not read <Registration Prerequisites> and have registered an invalid login name, but at the same time you do not intend to join us, then there is no need to request for a login name change.

If you think that you are suitable for S&B after serious consideration and are really interested to join us, you can request to change your login name (or completely delete your account and re-register).  When putting in the request, please provide 3-5 handy and easy-to-remember login names for us to choose from.
You may refer to the below link for more information regarding this <How to increase your opportunity to join parties>

2. If you think that your body shape is not yet up-to-standard, you may continue to workout and improve before submitting your application.  
We are not asking everyone to have the body shape of a model.  We would also consider the overall quality of the applicants, including their mentality and attitude.
However, your physique and appearance DOES affect your chance of getting admitted.

3. Please be careful when taking the test.  If you get 4 or more wrong answers, your application will fail.  You can only re-apply after 1month (or 3 months if the test result is far from satisfactory).

4. The [Newcomers Introduction] is only for newcomer self-introduction, and for existing members to welcome newcomer.
Questions would only be answered if they are being posted to [Q&A] section.  
If you want to chat and socialize with others, please go to [Let’s Chat].

Please DO NOT leave nonsense messages or messages which are not related to the sections / topics.
Do not chat outside of the chat room.  Any inappropriate behavior will affect your application.

5. The blood test is only required when your applicatoin is approved and have become a member.
No need to worry about it if your applicattion is still not yet approved.  The cost of the test is $1000-$2500, depends on the situation.

6. S&B values many qualities in our members, e.g. carefulness, chivalrousness, integrity and politeness. Mutual respect is highly emphasized and required in S&B.
After all, a safe sex party is not a casual catchup or Christmas gathering where you just drink and dance and chit-chat with each other.
It is an exchange of minds and bodies that is heavily built on trust.

Please avoid using vulgar, exaggerated or pretentious language, as it will only scare and turn off others.
Healthy and down-to-earth people will be more popular here.

Attention: The adult activities organized by S&B only gather men and women who are interested in sex together in a safer and rule-binding environment.  Nobody is guaranteed to have any body contact with anyone in the party. Please respect yourself.

Author| Post time 23-4-2018 12:58:32 | Show all posts
BDSM : Ageplay

Ageplay is a type of Role-playing in which a person pretends to be an age other than their current biological age. While ageplay consisting of the s-type of being an elderly person exists, more common forms include roleplaying in the forms of infantilism, littles or adolescents.
The d-type, if one is present as part of a Power exchange dynamic, often plays the role of a specialized kind of caretaker, parental figure, or other elder authority figure sometimes called a Big.
Some ageplay is purely regressive; while the person is in role, nothing that wouldn't happen with a real minor occurs. Other ageplay might include sex or sexual play, such as erotic spanking, and incest or pedophilia fantasies.
Common Practices
Ageplay practices can and do vary widely, though the following themes are generally closely associated with ageplay:
Infantilism and Caretakers
Infantilism and caretakers represent an elaborate form of regression play that allows a fantasy in which the bottom will represent an age roughly of that of an infant, while the top will provide duties associated with caretaking.
Littles and Bigs
Littles and Bigs represent a wide range of role playing or regression play generally from toddlers to pre teens, while the Bigs represent a variety of adult themed authority figures. These adult figures need not necessarily be caretakers or parents, but could also be teachers, doctors, policemen or represented by various other types of roles.
Teens and parental figures
Daddy & Babygirl, Mommy and boy and other combinations are relatively common for this sort of style of play, often the bottom will represent vaguely the age of a teenager with their behavior patterns and the top will represent an adult authority figure. While terms like daddy and mommy may be used, this does not indicate any sort of incest play, nor a lack of incest play.
Ageplay relationships of this type often resemble D/s relationships but often distinctly lack any sort of high protocol that might be found in M/s. D-types will often have a role focused on nurturing and gentle correction, while s-type bratting is not considered uncommon.
Criticisms
Ageplay is sometimes regarded as edgeplay, because it may be reminiscent of real-life incest or pedophilia. Proponents point out that ageplay is a consensual fantasy played out by adults and does not involve any actual minors. Ageplay is not always viewed as a form of fantasy role-play as some prefer to think of their ageplay practices as part of their core identity or the foundation of their relationships.
Others consider ageplay to be a potential source of edgeplay because play may include regressive psychological aspects that can endanger the participants in a variety of ways.

source from: http://www.bdsmwiki.info/Ageplay

Post time 9-11-2018 18:45:14 | Show all posts
Ah矇 replied at 7-3-2018 17:49
係網上有個資料, 解釋為何日常在性生活上需要/ 會發展到BDSM既出現?

No More Vanilla: 8 BDSM Moves to T ...

Hi Ah,

I quite like the expression "BDSM for nice people". Personally I've always felt a strongdom tendency without it affecting whether or not I was nice. This simplesentence in your comment triggered many thoughts.
For a bit of context, I startedmy sexual life as a teenager in a 3,5 years relationship with agirlfriend who was quite "traditional". Therefore, regardless of any tendency, I have kept a balance between toughness andtenderness, as I put my partner's pleasure first and this was whatwould build the fire up with her. So no question of BDSM here.
As my sexual life evolved, Imet much more liberated women who would openly enjoy and encourage moresub/dom and rough kinds of sex, leading to more sexual fulfillment for me. Icould let go, not overthink emotional interpretations, and abandon myself inpure sex. As you can guess, it came up with more casual relationships andsome essentially sex-oriented.

When I wasyounger, I started associating fulfiling sex with non-emotionalrelationships and sweet and caring sex with couple relationship. Which sounds a bit wrong because they could be two sides of the samecoin... However, stepping back Ifeel like engaging in a clear sexual exchange, should not prevent from also sharing affection along with it.
Getting to my point. A while ago,having agreed-casual-sex with someone who seemed to enjoy rough sex (and accordingto your numbers most likely did) she shared with me enjoying sweeter sexas much. So do I. More recently, similar situation with a less clear relationship, while trying to feel what my partner liked, Imust have said something like "so it's rough of nothing with you" and Igot a wide smile and a "who likes it otherwise?" as an answer..
We all have variousways to enjoy sex, and as it's the result of two (or more) people coming together it's always unique. I like very different things depending on the vibe of my partner. Maybe I misunderstood you, but I felt like put Vanilla sex and BDSM as opposits on a more fulfiling sex life, while (depending on the definition of vanilla sex, as you precised)I think you can develop and push the boundaries of your sexuality in many different ways. Can be literal and down to earth or more spiritual for examples, I don't see it so polarised. I think there can be more subtlety, more than 50 shades... Though I agree that the darker the grey, the more tension brought.

My perception is of course based on my experiences. Was my girlfriend not liberated enough? Was the "agreed-casual-relationship" secretly wanting a loving relationship? Was sub/dom the only way to please my latest partner? Maybe... My takeaway is that it's all about making your vibes align and who knows, you might discover new ways to have fun!

Looking forward to knowing more people's thoughts about it

Author| Post time 5-6-2019 11:34:59 | Show all posts
MarviN replied at 28-5-2019 23:18
乜野叫BDSM?...糟了.... 知識BB級...

No More Vanilla: 8 BDSM Moves to Try Now
By Debra Macleod

Ever since reading a recent survey in the UK’s Daily Mail, I’ve had that old Depeche Mode song in my head: “Let’s play Master and Servant.” According to the survey, almost 80% of women and 90% of men are excited by the domination and submission theme of the 50 Shades trilogy. Why? Well, kinky sex has inherent appeal, but straight-laced statistics offer another explanation.

If the average couple has sex 2-3 times a week, by their tenth anniversary, they will have had sex over fifteen hundred times. That’s not a bad thing, unless fourteen hundred of those have been in the same place, in the same positions and with the same twists, turns and tweaks. When a couple toys with the playful side of domination and submission, they are able to behave — and have their partners behave — in a way that is unfamiliar and unexpected. That’s when sex is most exciting.

Unfortunately, there is little physical variety or mental arousal in the bedrooms of many long-term couples, and that’s my definition of vanilla sex. It has less to do with sexual puritanism and more to do with a bland sexual experience. Despite its innocuous name, vanilla sex can make couples ask serious questions about their relationship. Have we lost our spark? Are we falling out of love? Is my partner bored with me? Such doubts can chip away at solid relationships.

For many couples, mainstream BDSM can add flavor to vanilla sex. The novelty of physical sensations, combined with the mental eroticism of sexual power-plays, brings a tantalizingly taboo element to sex. It is that type of eroticism that I discuss in 50 Ways to Play: BDSM for Nice People, a “how-to” book that helps women make the leap from fantasy erotica into real-life sexplay, thereby kick-starting the sexual connection of long-term couples.

Here are 8 BDSM-themed ideas to spice-up sex tonight:

As you can see from these bite-sized suggestions, it is the interplay of light domination, submission and high-sensory sex — all elements of BDSM — that “nice” couples can use to add zing to vanilla sex and rediscover their sexual bond. When practiced in a safe, sane, consensual and fun way, BDSM-themed sexplay doesn’t just feel good, it does good.

https://www.huffingtonpost.com/debra-macleod/bdsm_b_1662034.html
 Author| Post time 5-6-2019 11:35:34 | Show all posts
PaulZ replied at 5-6-2019 11:03
我都想知,大家都係 BB 班

By Debra Macleod

Ever since reading a recent survey in the UK’s Daily Mail, I’ve had that old Depeche Mode song in my head: “Let’s play Master and Servant.” According to the survey, almost 80% of women and 90% of men are excited by the domination and submission theme of the 50 Shades trilogy. Why? Well, kinky sex has inherent appeal, but straight-laced statistics offer another explanation.

If the average couple has sex 2-3 times a week, by their tenth anniversary, they will have had sex over fifteen hundred times. That’s not a bad thing, unless fourteen hundred of those have been in the same place, in the same positions and with the same twists, turns and tweaks. When a couple toys with the playful side of domination and submission, they are able to behave — and have their partners behave — in a way that is unfamiliar and unexpected. That’s when sex is most exciting.

Unfortunately, there is little physical variety or mental arousal in the bedrooms of many long-term couples, and that’s my definition of vanilla sex. It has less to do with sexual puritanism and more to do with a bland sexual experience. Despite its innocuous name, vanilla sex can make couples ask serious questions about their relationship. Have we lost our spark? Are we falling out of love? Is my partner bored with me? Such doubts can chip away at solid relationships.

For many couples, mainstream BDSM can add flavor to vanilla sex. The novelty of physical sensations, combined with the mental eroticism of sexual power-plays, brings a tantalizingly taboo element to sex. It is that type of eroticism that I discuss in 50 Ways to Play: BDSM for Nice People, a “how-to” book that helps women make the leap from fantasy erotica into real-life sexplay, thereby kick-starting the sexual connection of long-term couples.

As you can see from these bite-sized suggestions, it is the interplay of light domination, submission and high-sensory sex — all elements of BDSM — that “nice” couples can use to add zing to vanilla sex and rediscover their sexual bond. When practiced in a safe, sane, consensual and fun way, BDSM-themed sexplay doesn’t just feel good, it does good.

Author| Post time 7-3-2018 17:46:12 | Show all posts

By Debra Macleod

Post time 11-8-2019 11:10:13 | Show all posts
Ah矇 replied at 9-8-2019 15:27
早晨啊~ 花輪同學
偷偷地話你知, 最近發現同你傾計好治癒呢, 只少我一路睇新聞都可以好輕鬆咁去回覆...

矇豬早晨
好開心聽到你咁講=)
起碼幫到矇放鬆一下心情好啲
靜靜講你知。。其實花輪都係咁覺得der~
咁都俾你發現左可以轉做Hey 矇b。。幾順口呀~
百萬富翁既一百萬問題 有無錦囊用先答啱有咩獎架?
有時間我會做密啲 因為有時候唔知幾時會多野忙多野煩。。身心狀態都好影響做gym意欲

無錯 真係有決心喜歡做既事係無野可以阻擋既。。要做既野 要見既人都一樣
陰公啦矇豬 花輪攬一個錫返先
chur到自己太盡好辛苦。。
要瞓足教飲夠水 身體健康既priority返最緊要=)
咁啱既 我會食下魚肝油架喎 真係幾有效
薑黃素係針對皮膚紅? 因為有時我都會紅紅地。。皮膚都唔太好。。
近距離見過矇矇一啲都唔覺喎。。點解話自己關節同皮膚唔好既?
我開始食下堅果類 尤其腰果 原來好有益 (雖然有啲肥哈哈。。)
花輪都會俾人討厭。。仲會害我。。呢個世界就係咁奇妙 無奇不有縱使你無做啲咩都可以討厭你 仇人咁。。
噢。。起碼矇豬你明白喔。。
就係你咁講 長期保持咁高水平。。
正常普通人係幾乎無可能 返既工又唔係教練嗰啲
係架 所以定一個合理目標俾自己最重要。。因為要考慮到實際堅持續航力=)
(近近咁望住眼仔。。飄過耳邊) 乖啦矇豬 攬到實一實=)
花輪最鐘意睇住矇矇恥羞既面紅樣。。
捉實你睇你走得去邊
真係諗返起都覺得開心

抱實矇豬既花輪=)
 Author| Post time 9-8-2019 15:27:48 | Show all posts
FalleN replied at 9-8-2019 01:07
晚安啦矇矇
花輪都係 每次見到矇既回覆都好開心溫暖。。
一定搵個時間坐定定慢慢覆

早晨啊~ 花輪同學
偷偷地話你知, 最近發現同你傾計好治癒呢, 只少我一路睇新聞都可以好輕鬆咁去回覆...

HEY BABY! 除左係你口頭禪, 咪仲係歌名黎既 (爛GAG)

咁叻知道我做咩, 好啦! 見面對答案丫?! (講笑)

做GYM會KEEP住嫁, 差多做得幾密姐; 對住自己鐘意做既野, 就算掉左, 都會有一日再pick up返既

我今個星期加油到有D敗陣左 不過, 吾緊要...休息下, 食粒藥會好返精神返...
係喎, 其實可以講食咩supplement, 薑黃素: 抗炎, 價錢最平 (不過本身性熱, 如果熟氣果排因住食);  Krill Oil 或者魚油丸 都得, 同時比較針對性咁舒緩到(個人經驗), 加上我關節同皮膚吾好, 呢2種野都幫到手;
當然, 最後要睇你自己個人有無需要決定有無需要食, 定係要揀邊隻啦... (講到底都係D吹水野姐)

岩既, 無何能所有人都鐘意我, 雖然我最希望係吾好有人討厭就夠了

係囉, 除非係天生乾身或者本身作工作上大運動量做到呢樣野, 點都吾會長期做到既, 就不如果用返自己最舒服既方法繼續會可以長效D

我面對你既溫柔DOM攻勢就亳無抵抗力啦   (偏咀)(可憐眼) (好乖咁比你攬實吾郁)

唉...喲... (好...羞恥) (細細聲) (心跳加速) 比你呢句攪到我好想快D寫完同你果次既活動添...

十級期待中既
矇...

Post time 5-3-2019 18:46:59 | Show all posts
Ah矇 replied at 5-3-2019 15:00
原來你都係慢熱既人,咁呢度會岩你,因為呢度比較著住長遠而安心既玩樂方式,只你要留下言,出下動後,好 ...

抽插放題... 令我諗起某次,某個對手嘅一句說話...

我記得好耐之前,我同一個FWB行街,原本戈日係無諗住搞乜,真係隨便逛吓,佢突然提出話不如搵間房訓吓晏覺,我當時都好驚訝,因為佢係女強人戈種,佢平時好死要面,我完全無諗過佢咁突然咁講,咁好啦,就去搵間酒店租咗一晚房,諗住食飯過埋夜。

上到房,沖完涼,就做啦,做咗2次,大家都攰,訓咗陣,醒咗又做第3次,當時後生啦,訓醒不知幾生猛,我仲記得當時玩緊狗仔式,突然佢話“我夠啦,你可以射了” (我當年係戈種要完就可以完,停落嚟又得,快d射咗收工又得戈種)但戈日好有興致,我答佢“你夠je,我未夠呀,你夠就趴係度俾我任插啦”咁佢真係趴咗成度,趷高pat pat任得我繼續,後來我心血來潮,捉住佢對手屈去腰後,唔俾佢郁,我另一隻手捉住佢係咁砌,突然間佢居然模模糊糊咁講咗句“原來放鬆哂個人趴係度任你插係咁舒服丫,好正,繼續丫” 我聽到呢句真係印度深刻呢… 女強人啊,講呢句,幾turn on呀...

講住咁多先,之後嘅故事第時再講
Post time 27-5-2019 13:58:55 | Show all posts
Legoland replied at 27-5-2019 10:38
我大概可以説你的估計大部分都正確,但很可惜,那段有人注意我時間非常短,就是在初期我在平台上比較活躍 ...

我覺得在茫茫人海中,能在平衡時空相遇,都不是偶然,雖然到現在我們未能見面,但有種舒服溝通的感覺,將來活動上有沒有機會見面就隨緣吧,太多因素變化喇。。。

我仍學習~活在當下,能相遇一刻,儘情去珍惜吧!
以前對自己自信心不足,很想別人看見我,人大了,慢慢對自己信心大了,知道自己位置在那裡就足夠,若能加多1-2個人明白我,就有更大的存在感。
入會後學到的東西,在現實生活未必學到,例如溝通技巧、既短暫又持久的相處、坦湯湯地講有關性事等等。
我問問題只是隨心,想問的話,先過濾會不會透露私隱,第二會不會另你難為情(一人一世界,每人睇法不同),我試過問別人問題,但回應是唔識答。
我比較喜歡有內容的對話,當然,太耐無見先say過hi ,跟住就入話題。
我比較心急,你能見到我真人的話,我係坐唔定的,走來走去的,除非你有啱我的話題,我就會坐定定拿杯水跟你傾傾傾。
自己也曾經做過新人,我只講一講入會注意事項,最後成唔成功,要由你對腳行出來。

Post time 9-8-2019 01:07:13 | Show all posts
Ah矇 replied at 6-8-2019 18:54
Good evening la, 花輪同學
當日好開心,雖然早午未有時間回覆到你message
就係呢一刻,可以 ...

晚安啦矇矇
花輪都係 每次見到矇既回覆都好開心溫暖。。
一定搵個時間坐定定慢慢覆
花輪同學都有口頭蟬: Hey baby (掃個91分界先。。)
Um。。我估到係咩 做自己鐘意又覺得係啱既野係最幸福既
Gym幾時都有得做 嘗試下唔同既野令自己唔好後悔。。
做咩最緊要都係堅持
加油呀矇豬 (俾個錫鍚你。。)
講真其實我都係後者。。樂觀係來自經歷中學習。。
調返轉天生樂觀都未必係好事。。往往會忽略左細節。。好似有啲脫離現實
但講到底都係每個人都會有識欣賞自己既人 唔會所有人都鐘意
花輪都好喜歡同你傾計。。
好有熟悉既感覺 一見如故嗰種
一切都係咁自然&開心
係架 我鐘意你咁樣 將時間&自己留返俾識欣賞你既人
矇豬咁講我好興奮喔 。。我都覺得收太乾未必太好呢。。
等我好好考慮下保持住咁樣到下次見到先得=) 期待期待
對面紅紅既矇既抵抗力太低啦 (一手將你拉過離。。貼住花輪既胸口)
(輕輕摸住矇矇的頭~) 乖啦
好記得嗰時一邊錫住小矇矇 一邊望實你紅紅既面呢。。感覺好興奮der!

變得勤力既花輪
Post time 8-1-2019 19:02:34 | Show all posts
Ah矇 replied at 8-1-2019 17:11
好正姐~ 其實一邊渣車, 一邊被人用口, 最後有無口爆丫?  (sorry ah, 我真係好鐘意口爆...哈) ( ...

一邊揸車, 一邊俾人用口,最正嘅唔係生理上的快感,係心理上嘅快感丫人地係度開車,我係度嘆緊,係一種享受!

最緊要係玩呢樣係可遇不可求,唔係個個夠膽咁玩。

啱啱呢次無口爆丫,呢個SP接受唔到,之前個SP就得,不過好好笑的,之前戈個原先都係接受唔到,但有次因為佢無帶紙巾,佢話唔想整污糟架車,就口爆吞埋,從此解鎖!

哈,我地係停埋一邊落車玩,企係度玩到潮吹,噴到成地都係

點解要入會嗎? 就係因為唔想玩SP。人大咗,唔適合,因為始終同SP容易產生感情。
我以前嘅SP有兩種,由GF > SP(即係EX),呢種通常玩耐咗慢慢會愈來愈少玩,跟住就無疾而終。
另一種係一開始就係SP,呢種好容易會產生感情,處理得唔好,結果會出事的。

我見到呢個會有好嚴格嘅會規,規範咗唔准私下聯絡,私下交流,咁樣比較保障。
我睇會長分享佢辦會既目的,同我所想的不謀而合,所以咪想入會咯。

我都仲有好多其他經驗,有機會分享丫~

Author| Post time 6-8-2019 18:54:47 | Show all posts
FalleN replied at 6-8-2019 17:17
午安呀矇矇
當然係值啦 勤力係會有回報既
好明顯見到 尤其喺鏡前面=)

Good evening la, 花輪同學
當日好開心,雖然早午未有時間回覆到你message
就係呢一刻,可以靜靜地坐底既時候就見到你既新留言 Those are surprising me !
(吾好意思,聽緊英文歌,無啦啦轉channel) (失禮死人了)

矇最近將gym room 時間,轉走左做第二d運動(開心)做d自己鐘意又吾同既野,好似好豐富咁;完全無唸過攰吾攰呢樣野
好似無以前咁自卑⋯(好似⋯係掛)⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄

你睇我好,但其實都係迫到盡頭,知道答案只有一個 XD ;有人話樂觀既人有2種,天生樂觀:佢地天生就吾擔心d咩;而天生悲觀既人,知道條路要點行而變得樂觀。無錯,我係後者 w

其實矇矇多謝你陪我傾計就真,真嫁,因為果份陽光男孩既感覺,係比其他野更留得住人心(∩_∩)
或者我應該focus 返可以比到人欣賞既一面,比多d信心自己,多d發展長處啦
依家個型幾好丫,吾洗再刻意收乾喎(個人感覺)
好丫! 教吾敢當,一齊玩下,發掘下d樂趣囉^ω^

矇:包租公,矇矇

Add post (6-8-2019 18:56):
矇矇:(面紅紅)慢慢行近(緩緩抬頭)(眼定定)⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄

Add post (6-8-2019 18):
比你護一講,矇唸起上次 都係眼定定,咬住手指咁望你賜妹妹(oh shxt) (點解我會講左出黎嫁)(/ω\)

Add post (6-8-2019 19:00):
我咁岩唸起,原來想同你講又未覆,估吾到幫到你;我都會努力!!
勤力矇(本星期又勤力左)
Post time 15-5-2018 12:19:15 | Show all posts
Ah矇 replied at 15-5-2018 09:57
其實你真係吾好再咁講啦~ 好嘛? (除非你想害我囉~)

成日咁講, 比人誤會曬~ 第日我同其他人見面果時, 會 ...

唔好意思啊,令你尷尬

講笑咋, 本故事純熟虛構, 如有類同實熟巧合                                                                                                                                                                    
Post time 17-4-2018 15:22:24 | Show all posts
占面 replied at 17-4-2018 15:24
有无睇Gotham套美剧个Joker(aka jerome Valaska)?系自Heath Ledger之后我觉得最出色既joker来架。演员 ...

對唔住King, 雲信, 占面三位大佬... 我又忍唔住加把嘴...

其實Joker係歷史上有三個繹演
分別係搞破壞嘅小丑 (Prankster)
黑幫領頭 (Criminal Mastermind)
混沌之子 (Psycopath)

Nolan嘅Dark Knight系列Joker其實係 Psycopath 定位
佢不可理喻,只求將秩序於世上消失
Heath Ledger呈現咗一個無邏輯嘅Joker畀我哋睇
正正因為世界上大部分事都講求邏輯、make sense
Joker係exact opposite of what society/the world of logic stands for
所以Heath Ledger嘅演出先咁出色

而Jared Leto係Suicide Squad裡面嘅Joker
其實係Criminal身份
電影史上另外一個繹演過Criminal Mastermind Joker嘅人就係Jack Nicholson
你可以睇返兩者嘅演出,同佢哋兩部電影裡面嘅身份
都係好想似的

咁結論係咩呢?
就係Heath Ledger vs Jared Leto / Dark Knight vs Suicide Squad

根本唔係對比緊同一個角色!!

Post time 6-8-2019 17:17:16 | Show all posts
Ah矇 replied at 4-8-2019 20:15
雖然慢慢多回顧自己係值得好多,但咁比花輪同學一讚⋯我⋯又紅都面埋了

一直以來,矇只做覺得岩既事,希 ...

午安呀矇矇
當然係值啦 勤力係會有回報既
好明顯見到 尤其喺鏡前面=)
我見到矇豬同學都會
你呢個心態做咩野都好啱
好開心你會咁諗!
因為唔係個個都會呢
Um...我經常會傾向欣賞&感恩所有身邊既事物。。尤其矇矇你真係好呢
雖然只係壇上傾計 但花輪都覺得好開心感恩der
呢句好啱架。。我好早已經親身體驗過
每個人都唔同既標準&動機 唔需要因為要迎合人地既標準去影響自己既諗法行為。。
做自己先可以令你獨特 總有人識欣賞
包租公:過離俾花輪檢查下身體
近排收乾緊個body 進度好慢。。
不過無辦法 唔可做太多帶氧 會減走啲肌肉。。
花輪好有興趣der矇豬教我=)
咦咁啱既。。我都好鐘意bo
邊玩邊望實矇矇興奮既表情。。um。。
希望有機會試到喔 有緣會見到der=)

多謝你呀矇豬你呢幾句好溫暖~
收到哂 會繼續俾心機既
你都係!

心心眼的花輪
 Author| Post time 19-7-2019 10:55:09 | Show all posts
FalleN replied at 18-7-2019 15:00
好多時都要迫自己 我做嗰時都係不斷挑戰極限
做唔到幾下 做到一下都好
爆哂汗 尤其操腳仔&膀頭

迫到都好, 但我覺得堅持到已經好好, 不過, 當發現有問題出現, EG, 落吾夠LB  /  BMI / BODY FAT 之後會去搵辦法去解決囉
反而我會想做到一個重量係支持到完成一SET咁, EVEN自己一個去做GYM都完都必定無力嫁, 係程度無咁嚴重姐...

做deadlift 我還好, 以前狂做開sqaut bridge 果一類堆, 反而無乜你講果D

每人都可以有自己選擇,佢鐘意拎就拎飽佢吧~

玩GYM我仲遲過你, 以前係玩其他運動多... 終於明白D勁人話, 做GYM可以集中做一par 肌肉既事

女仔想有肌肉都幾難, 先天問題嘛

我覺得可以再好D囉, 吾一定係體型, proformance 果D, 因為完成果BODY, 想進軍其他領域,係以前做吾到既, 可能吾夠鬆(flexible), 吾夠力 (上半身), 仲有D力度要好好調整左至可以再上一層

我都好期待丫, 不過玩完一輪, 發現荒廢左好多野... 要收捨一下心情上路

希望再出活動果時會撞到你啦

Author| Post time 4-4-2018 11:10:48 | Show all posts
占面 replied at 4-4-2018 10:56
天灸?咩来架
我有天生性鼻窦炎。都好麻烦架。
开始有d年纪,d鼻鼾唔算打雷甘,但朝早经常有鼻血同喉咙乾 ...

天灸是甚麼
「天灸」療法是指在夏季最熱、陽氣最盛的時間,在特定的穴位上敷貼一些對皮膚有刺激作用的膏藥,通過藥物和穴位刺激,達致防病治病效果的一種傳統中醫灸法。
選擇在「三伏天」進行「天灸」,是因為「三伏天」是一年中陽氣最旺盛的日子,人體皮膚腠理完全開泄,敷貼膏藥的藥力較容易滲透皮膚,通過經絡氣血直達病處,起扶正祛邪之效,增強機體免疫力,減少及減輕冬季舊病復發。
天灸療法於初伏、中伏及末伏這三天每天敷貼一次,作為一個療程,也可連續敷貼三年以增強治療效果。
主要適應症
肺系疾病:支氣管哮喘、慢性支氣管炎、過敏性鼻炎、慢性鼻炎、慢性咳嗽等
抵抗力低,平素易患感冒
平素虛弱多病而體質偏寒

鼻血⋯好似好嚴重咁,有無睇過西醫洗鼻果d?鼻敏感嚴重可變鼻竇炎什至再惡化⋯

Post time 2-4-2018 01:20:21 | Show all posts
Day replied at 18-3-2018 12:53
講真

岩岩入會果輪其實好不安,成日會諗到底點樣可以做好D,呢個場合應該點樣做,果個動作可 ...

感覺呢家野係好飄忽架,所以咁著緊自己既魅力/表現只會令自己辛苦渣當晚都好想同你傾下呢個問題,不過我未開到口⋯⋯等我組織好再同你講下~
好多時候我寧願用自己把口講好過由人地把口講,人地把口一定會表達得無咁好~
我諗可能係因為我感覺到你好在乎自己既表現,所以都令我會格外care你感受,e.g. 死啦佢冇入房會唔會唔開心? 我可以點幫佢?我個樣咁西會唔會令人有hard feeling?

跟住就會連我都繃緊埋一份⋯
果晚之後我都好想同你講聲唔好意思⋯但其實就係我個腦諗緊呢堆野所以我唔係好想講野
同埋見到好耐無見既人就分左心~
我知你都係一個會成日思考同反省既人黎,再玩落去你就會搵到屬於你既生存模式架喇⋯⋯
可能你睇唔明我講咩,如果係既話你可以當我諗多左帽事帽事
Post time 29-4-2019 12:06:29 | Show all posts
edmund replied at 29-4-2019 11:42
小姚你真係好貼心

雖然我覺得自己多P應該冇問題,但試唔同嘅嘢都係想慢慢嚟。儘量睇下點哩!

我是長氣的小姚老師,很喜歡關懷體貼可愛的學生。。。嘻嘻!

如無抗體,係可以打抗體針,好似$1500左右,打三支,半年左右,矇矇之前是無抗體,她也打完有抗體。
打完未必有,要再驗指數才確實,而抗體會升會跌,好似恆生指數,半年驗身一次就好事。
。。。聽聞同有乙肝的人有親密關係,抗體會更強,這真是聽聞,我英文不好,中文網站無乜這方面資料,要去睇外國網站找找。。。

我同大佬傾過這問題,我也會好小心說話,我經常說話直率,唔想因爲我有乙肝而另對方去打抗體針,畢竟要對方自願及需要費用,但,有些會員知道無抗體後也自願去打抗體針,我聽到很開心,當然我緊係想可以將來同我入房,但是有抗體也是多一份保障,有些外國入境好似都要有抗體才俾入境。
 Author| Post time 4-8-2019 20:15:12 | Show all posts
FalleN replied at 4-8-2019 00:22
Um...花輪真心覺得矇豬好得der (面紅紅。。 )
我係咁覺得架 唔知其他人呢。。
因為每個人都係 ...

雖然慢慢多回顧自己係值得好多,但咁比花輪同學一讚⋯我⋯又紅都面埋了

一直以來,矇只做覺得岩既事,希望能夠開開心心和睦過日子,需要既野吾多 不足既地方亦願意多學習,改進

無唸過自己係咪好好,或者有幾好 (多謝你,將呢個平凡既我去欣賞

你果句:吾洗理其他人、明明係我平時講開嫁 其實我咪就係平時自己去搵到既道理,亦係最近係小眾身上慢慢學會

最近成績如何啊?開心share :我就越來越鐘意自己既身體呢
好耐無一個想搵又合適既人做partner la, 以前有一排成日玩,夠力身高岩咁一齊玩,幾得意嫁
好丫!老規矩、一人一轉又拉下按下咁啦 嘩嘩嘩!好犯規丫!又手噤又咀 (犯規在戳中曬矇矇鐘意既野)
矇平時都係買朱力多嫁,係無意中試到至發現乍,希望有機會比你試下吖!

Add post (4-8-2019 20:25):
發現之前逃避/做錯,吾緊要嫁;就正正係因為你知道亦願意做埋腳,雖然需要時間多左,但無白花同有效果,足以忘記無謂既唸法lu;
Post time 13-4-2018 15:38:16 | Show all posts
aman replied at 13-4-2018 15:30
I was just browsing the internet and came across Timeout and read about this club. My first impres ...

Yeah that was the first impression SnB gave me as well; well structured and decently organised.
I guess it's down to how the members behave themselves and I'm happy to see everyone here is doing their part in maintaining the standards.

Yes it's addicitive but don't get too dragged in hahaha
but I do have to agree, it stirs up a lot of curiousity. I started out thinking, wow how will I do in these activities? Will I be part of a report?
But after a few days my mindset changed, you have to go slow and steady, and establish a relationship with the people here
I also see a few newcomers this week and it's fun helping each other out; I'm a new comer too!
Haven't handed in my application yet, still in the process of shaping up

What about you? Handing them in soon?

Post time 19-7-2019 13:54:32 | Show all posts
Ah矇 replied at 19-7-2019 10:55
迫到都好, 但我覺得堅持到已經好好, 不過, 當發現有問題出現, EG, 落吾夠LB  /  BMI / BODY FAT 之後會去 ...

呢個問題好容易可以解決!
矇豬你既情況可以食少啲碳水先 多蛋白質&菜
飲食係好大既影響因素
再加上定期做運動 游水最好/重量訓練 增肌消脂同步做到
Even喺rest day 個身體都係咁消脂 after burn effect
咁都係唔錯既訓練方法 女仔我覺得唔洗做太重
反而下數多啲 research有提到同高重量少下數出離既效果差唔多
其實正確離講係全身練 但可以專注喺特別想操既位 好似腳patpat咁。。
你算好勤力練 成日見到有啲女仔都只係玩下跑步機 hea玩機。。
唔緊要 有花輪同學望實你
做gym真好正架 會上癮 愛上做完酸麻既感覺。。
當然啦 大家都係啱啱起步 仲有好多進步空間既
有機會見到再分享多啲心得你知=)
最重要係平衡 好好安排下啲時間啦矇豬!
我都係

花輪=)
Post time 1-4-2018 01:14:54 | Show all posts
Winton replied at 1-4-2018 01:07
這些我還沒有

我是說節日......

我又見唔到話唔準講節日WO...

-不能透露自己報名了往後的任何一次活動,不能透露活動日期,惟過去了的活動,歡迎分享經歷和感受;
   而活動場地或名稱,無論過去或未來,都不應提及,而入數戶口號碼和費用,均需保密。
- Cannot disclose any coming activities you had applied to join, as well as the date of activities.
  What you may share is your experience and feeling in the pervious activities.  

第二,要保護S&B,不能影響活動運作----例如 不能透露活動地點資料/時間,不能透露入數資料

Protect S&B, and do not interrupt operation of activities – e.g. do not disclose information of activities such as time or location,
also cannot disclose information of bank-in account no..

同時間日期有關既會規如上

Post time 20-7-2019 23:57:51 | Show all posts
Ah矇 replied at 20-7-2019 16:42
如果要做果時係好健康,所以我時肥,好短時間瘦囉(我見內有d 老友,長期都咁fit )

盡量維持啦,不 ...

其實。。以我既角度去睇。。肥同瘦唔係唯一標準
係整體架嘛 包括氣質 個性 大家既契合度。。
我都鐘意少少肥 宜家都好好啦
矇豬你太瘦反而未必好睇 個人會太削
適當既迫自己係好事 但唔洗理人地。。
每個人體質基因都唔同。。
最緊要個人健康精神 容光煥發
哈哈呢啲我無咩點用 頂多要離做動態拉筋做熱身
試下用唔同玩具 可能會有意想不到既效果呢 想當日我係最屎波嗰位!
宜家身型幾好呀 但你覺得自己體能唔得? 唔夠氣?
唔好做完即刻去瞓 真係會影響瞓教質素
最好早啲啲做=)
同我一樣啦 諗到要做既就即刻想去做
有一次我突然想食深圳一間野食
最後一支箭沖上去自己食 好癲
去啦去啦! 我都係靠佢減左十幾公斤脂肪。。雖然要執野去係煩啲
um...希望我都係啦

花輪 (支持你 )
 Author| Post time 12-8-2019 17:46:46 | Show all posts
edmund replied at 12-8-2019 16:32
一定要再次抱緊返先得原來以為卡關卡咗咁耐啊
好在當晚有講返清楚咋有啲咩一定要講 ...

你丫,  儲儲埋埋, 見十次都清吾曬果D抱緊嫁喎~ 矇已經重新打開果本封左塵既數落記數了~
嗯 (輕聲)(輕輕點頭) 知道啦

係丫, 果種可以忘我地傍若無人既感覺, 矇矇好鐘意; 至於多P既拿捏, 留待下次有機會至再摩索吧 (無再唸應該點) (呆)

夜D再單獨相處既時間更加吾洗講咁~

我都係睇完blueberry nigth至識佢(cat power), 無唸過原來係model 兼歌手...呢個女仔太正了;  我都loop左佢D歌好一段時間, the greatest 隻碟好好聽 (每次聽到the greatest隻歌個intro 總係有種幽幽既優感)

吾知點解, 講起呢揪野, 我一定會唸到重慶森林, 王菲... 仲有2046內面既王菲

第一頁, 頭一個post... 頭幾句, 呢個char room 既intro

PS. 你講果種亂左次序, 係本身forum既bugs, 如果識攪的話, 麻煩聯絡大佬, thanks!

Add post (12-8-2019 17:48):
見到你出個unhappy face, 吾知點解個腦有畫面; 好想對住你笑, 等你笑返
Post time 4-8-2019 00:22:14 | Show all posts
Ah矇 replied at 1-8-2019 17:52
好開心有男仔覺得咁樣係靚丫  原來健康有活力係咁重要 (撇除左最原始既原因)
有咩好過得辛苦操 ...

Um...花輪真心覺得矇豬好得der (面紅紅。。 )
我係咁覺得架 唔知其他人呢。。
因為每個人都係獨特既 整體既感覺最重要
唔洗理其他人既睇法 自己開心就好
Bingo! 做咁多野就係為左玲瓏浮凸 一切都係努力既成果=)
人地坐喺度既時候 我地都辛苦咁練 係有回報既
係架 係rest day都會自己減多啲。。
因為基礎代謝率高左 就算唔做運動
身體用既能量都會多啲 完全正確=)
突然間好興奮喔 幻想下發下夢先哈哈!
硬架 好多地方都好硬 咁我交俾矇b啦
你呢? 花輪都好樂意可以幫你鬆下架
以前真係好傻仔 浪費左唔少時間&拖延進度
好彩宜家都唔算好遲姐。。
雙手抓著感受下矇矇既大腿 (咀仔另一輪既游走 )
呢隻味未試過喎 因為我主要飲朱古力 最穩陣
好想試下咩味添!!

花輪同學
 Author| Post time 18-7-2019 11:16:53 | Show all posts
FalleN replied at 18-7-2019 10:31
真係好難得架 要講既野大家都明白
又要俾啱反應 成件事要啱channel唔易架
唔係個個都搭到咀啱 ...

超有親切感der ,見你成日打der der der
(禾也是感覺協會der)

無計啦,出得黎群揪,打得一個得一個,fd 得一個多一個就賺左嫁啦嘛;吾通成班人中間做摺枱會開心咩

出黎行,厄得2餐食,就緊係搵自己的菜,吾識做人吾知自己定位,吾做好d又邊有人吼喎
(老土d講)(基本野)

我咪就係果d 自己整,但吾想一次整一個禮拜,未0的心肝果排既飯盒頹起上黎有時真係好慘不忍睹

交流吧⋯⋯ 簡易健康食譜,有機會「找」返d食譜書,帶去活動,一齊研究下?(雖然可能你好勁,未必有需要)(汗顏)

嘩!咁都比你知道我就係咁成功減左100lb
想流汗之嘛 係房果時吾好開冷氣 ,運動
(然後大家臭死左對方好不好 )
我都係識少少既代表,有時 講錯曬既野,當笑話好了

Post time 2-7-2018 00:54:31 | Show all posts
Rees replied at 1-7-2018 11:11
上一個留言未打完...是我錯覺嗎? 為什麼近來總覺得你們更放縱...你會大模斯樣地只穿著緊身的四角內褲在家 ...

嗯~~母子,父女,兄妹,姐弟,或者朋友的伴侶等~
仲有上司,我好記得之前睇過一個甜故,大概叫女皇上司之類,超正!

我們知道東窗事發了,我地的關係竟然被你發現,初時我地都好擔心你會告知父親我地的不倫關係,但父親一直沒有發作,我地都覺得奇怪,直到某天,我地發現你在偷看地做愛時,竟然偷偷自慰起來,我們決意把你一起拖進這個深淵之中。

近來,我刻意穿得很少在你面前出現,或者和母親做愛時刻意不關門。慢慢地,我發現你看我的眼神與以外不同了,多了幾分曖昩。於是,我地知道你已食了餌。某一晚,父親遠行了,只剩我地3人。我和母親胡亂說了個理由,讓大家飲起酒來。之後,我和母親刻意在你面前親吻起來⋯
Post time 13-6-2018 01:59:34 | Show all posts
Ah矇 replied at 12-6-2018 22:25
傻瓜,咁可愛既你,哈哈, 辛苦左你丫你可以推介下我聽d 古典野都得嫁,你大可放心同我講air o ...

傻瓜,唔辛苦

你咪睇我大汗疊細汗,喘晒氣咁。其實我一D都唔辛苦,仲好享受添……
(我講緊跑步,你諗左去邊? )

與其研究"Air on the G String",不如研究下"Finger on the G Spot",等小弟聽下咩叫天籟之音

講返音樂,真係無咩所謂。聽到好聽既歌都會愛上。我也期待認識你的音樂世界。(首先聽下goldfrapp、Koop、同Hooverphonic)。

呢頭講完,果頭聽下先!係幾好喎!值得繼續研究。多謝推介。你令我回憶返之前都曾經迷過下Nouvelle Vague。

通常你跑幾耐?我跑步都唔係次次聽歌。唔聽歌個人係刻苦少少,你個身體好似每一秒都叫你停咁,特別而家夏天。同埋唔聽歌出到來俾人感覺無咁多依賴。

係呀,我跑步都顧形象架。
Post time 22-4-2018 02:56:16 | Show all posts
Ah矇 replied at 22-4-2018 02:04
1) 動後既原意係想比返對手一個禮物,同埋留念;除左第一次係要寫之外,其餘就睇返自己意願去做
2)你睇 ...

深夜好吖
夾埋隔離post覆你先
1)原來動後有咁嘅背後意義,好似一個thank you,從其他人嘅文字睇返自己應該會幾窩心
2)知道了~ 有好嘢實益你~
3)係吖,從動後嘅文字認識一個人真好特別。平時有幾可會睇咗一個人咁多字咁多描述,先至再用自己雙眼見佢一面

今個星期有時間入廚房,試下整啲新嘢,繼續慢活週末~
廚房係一個好好嘅地方俾我放底生活瑣碎事
慢慢切下菜,煲下湯,落pan上碟... 係香味之中慢慢做好每一個部驟
到最後唔單只放鬆咗心情,仲煮好咗餐飯畀自己食添!喺欣賞每一啖嘅味道之享受自己嘅功勞,而且係好公平嘅,煮得好唔好食自己放入口就知,無得呃
講咁多,其實之係用心煮餐飯畀自己

Post time 18-7-2019 10:31:10 | Show all posts
Ah矇 replied at 18-7-2019 08:30
係丫,咁岩有d同事岩咀形,食下飯圍埋傾計咁,時間過得開心d快嫁

我係憤場管理員丫嘛,office 靜到有鬼 ...

真係好難得架 要講既野大家都明白
又要俾啱反應 成件事要啱channel唔易架
唔係個個都搭到咀啱咀形
哈哈我呢啲係感覺協會der
證明大家都好努力做野
反而我嗰度永遠都勁多人 講唔完
行離行去無時停
有請嬌嬌~
。個個都正能量 唔通個個都想正能量咩。
我覺得你講得好好呀!
飯氣攻心 食完會攰攰下打哈
同埋矇矇有努力做運動嘛 係攰啲 me too
自己煮最好 但唔係成日都有時間整定
幾好呀出去行下 成日坐 愈坐愈攰=)
我有好多簡易好味既帶飯精選
下次見到提我講你知呀~
咁唔怪得知可以由300lb減到200lb啦哈哈
咦…唔個矇豬流汗係點既呢~
um...要好好同你研究下
Yes...所以我每樣野都學少少
想試唔同既野 人生豐富啲
等你啦

花輪同學

Add post (18-7-2019 10:55):
*唔知
Post time 20-7-2019 15:03:30 | Show all posts
Ah矇 replied at 19-7-2019 16:10
其實我有咁做嫁, 我可以加少少蛋白質 &菜, 做多D帶氧 (最近做得吾夠多) 同埋有D日子去吾到GYM要乖乖地自 ...

矇豬咁樣已經算好健康啦~
只要保持得到就可以 最重要都係堅持
我都好明白啲時間有時幾難分配。。有時又攰。。。。
咁可以喺屋企做波比跳喎 好有用 最緊要係唔洗出街!
其實做小重量多下數幾啱女仔做
高重量有危險性 好易整傷。。
我都知道應該係fit架啦~詳細了解過矇豬嘛哈哈
有進步就好 迫太緊反而無益!
每個人有唔同目標既 你就主要係身形線條 同埋唔係想推向極限嘛
但我除左身材之外 都想釋放一下壓力 做到酸哂嗰下好爽 又好瞓 所以動前去健身/游水都係幾好既習慣 雖然攰到傻左。。
好有興趣知道你啲方法添。。慢慢試 試完講我知
好多目標都達成 慢慢嘗試緊 包括入離
同到矇豬你都係成就解鎖之一哈哈

花輪=)
Post time 27-5-2019 10:38:12 | Show all posts
小姚 replied at 27-5-2019 01:44
不起眼、不存在。。。容我大膽估計,你在(那裡)收埋自己,俗稱隱藏實力。。。

點解我這樣講,因為你在( ...

我大概可以説你的估計大部分都正確,但很可惜,那段有人注意我時間非常短,就是在初期我在平台上比較活躍的時候,之後,我發覺我其實融入不到那個社區,所以我覺得慢慢已經淡出了,被遣忘了。那裏比較國際化有多種國籍,很多新人及舊人,他們不着重平台上的交流。沒有活躍的平台聯絡人,去幫助新人融入。

S&B 給我的印象非常不同及非常好,因為有幾位好熱心的會員,包括你呀小姚,樂於助人,協助新人明白規則,提醒,指點,這些支持對新人來講是非常巨大的推動力去繼續探索,繼續開發。
你給我的積極回覆,是很窩心的!
你給我的問題,我覺得你很關心新會員的諗法!
Post time 17 min. ago | Show all posts
Oh, and as I don't read Cantonese I may well be making mistakes that I don't know about, but I am trying my hardest to do the right thing and I would really like to chat to others about their joining experience and how best to interact with other people on this site. Fun though it can be chatting here I really would like to actually meet some people and talk first hand about this - but I guess the induction process is the way it is to safeguard everyone on here. Strange though really as other Clubs I have been to in London England manage to screen potential members with far less difficult membership processes. Maybe it is a cultural thing though, I think that may be part of the answer.  I would be interested in any other members thoughts - those who are not HK Nationals.
 Author| Post time 5-3-2019 10:59:33 | Show all posts
lunglung replied at 5-3-2019 07:35
針灸要針好多次,或幾個療程才見效,然後有點慢。
Kumdalini起香港好少有正宗,宜家教Yoga的主要教體式, ...

都好幾年前既事,已經做左好幾個十次了
其實物理治療都慢嫁,仲要貴一倍,但一般應用既儀器已經可以到達肌肉深層;而針灸好睇個醫師,要搵個資深/狠心既,下下用長針狠狠刺入而我傷既位置試過有1、2位男醫師都老尷⋯攪到我都吾知點;最後我係睇普通物理治療好返,又吾洗慢慢試,physio even 吾落手做,齋機亦可大包圍,帶動埋傷患四周既循環去幫個患處好返

都係果句,麻煩野,搵個好d既醫師/物理治療師會順利d,吾好嘥錢嘥時間,仲要痛耐痛多幾無謂;我自己/朋友經驗,無論新舊患都好。謝謝

係呢,可以請教你介紹既瑜珈對傷患好處同其他瑜珈比係會好d?
 Author| Post time 18-7-2019 08:30:45 | Show all posts
FalleN replied at 18-7-2019 07:56
有咩開心得過一大班人講下笑食下野
哈哈墳場返工我笑左
平日個個都deadface

係丫,咁岩有d同事岩咀形,食下飯圍埋傾計咁,時間過得開心d快嫁

我係憤場管理員丫嘛,office 靜到有鬼行過都知果種 d 人喪屙心咁行
個個都正能量,感覺好似太老土,無存在感,如果有d人偏頗d又懷疑是假道學⋯(要照顧全面真的很難A) (扮奧惱)

食完飯我多數訓個晏教,我個人好易攰(體質問題);都吾係日日出街食飯,但有時lunch去街買野食之類,去鬆一鬆之後,感覺真係好好多
其實自己帶飯有樣好,就係太頹令到人食慾不來,或者太清淡好快餓都好,我就食返隻蕉填下肚

其實我吾怕出汗,吾怕曬;嚴格黎講,係鐘意嫁 只係人生太多選擇,太多好野玩而成日做姐

咁的交低d留位費先

矇豬

Add post (18-7-2019 09:14):
我都有唸緊去個short trip 呢^ω^
Post time 25-5-2019 11:58:38 | Show all posts
Legoland replied at 25-5-2019 01:44
我鍾意玩用繩綁人,或者俾人綁都得,都玩咗十幾年了。同埋中意用口塞增加羞辱感覺,絲襪蒙眼增加心入面的 ...

Legoland ,我都跟矇矇叫你師兄。

我上網跟圖自縛試過,影過一輯,你成功加入為會員,可睇我們會員影的自拍照。
我被Mustrad 綁過一次,只是純綁沒有下文,但已感覺好不一樣,他給我好強的調情和興奮感。
我就唔識綁人,我條繩買來純影相。

你有十年經驗,不得了,是綁同一位對手嗎?

我哋有師姐對開發男會員的菊花好有經驗和心得,我哋叫肛明會,有些動後有提及過的。

上網睇吓Breath play 是什麼先。

我未入會前對性只有一對一,簡簡單單就完事。
但入會後大開眼界,原來有很多不同刺激玩法。
我唔抗拒被綁,其實都想試,唔好太大力就得,我怕痛。

Author| Post time 25-6-2018 14:35:11 | Show all posts
Rees replied at 25-6-2018 13:38
omg 我今朝睇到 kameron michaels 既相有諗過 矇會唔會鐘意呢type 呢?!! 原來你真係鐘意XD
Leon 真係 ...

OMG, 其實你之前一講呢個topic, 我個腦第一個唸起佢, 不過我個腦容量細(吾準笑人嫁) , 無一個記到名, 依家有你傾下, 好好多~ 開始記到了~
最近FOLLOW埋Auqria, 覺得我都係鐘意Kameron Micheal, Miz Cracker同 Sasha OH~ 太靚啦~~

Leon係因為佢DRAG而化妝好有一手, 佢有條訪問講自己有DRAG, IG: XXXotica

仲好講, 你講一講Stephaine... 睇完會濕濕der...比你隔空...

我好鐘意睇DOVE佢IG講男女歧視D野, 拍D片好有心

andrej pejic>>不得了!!我以前好鐘意留意"自己人"(一個講自己人既電台節目) 我係11年已經發現呢個star !!
係呢張相令我認識佢~>>>>>>

張相真係令我印象好深刻!!!真心正~~~
Post time 26-5-2019 19:11:09 | Show all posts
Legoland replied at 26-5-2019 18:52
小姚,冇問題架,唔使擔心,好彩你問我,我可以解釋得清楚啲,避免不必要的誤會囉。

在那些平台上,坦 ...

咁講,你講得對不對,我不知,因為我不是你,也沒有參與其中。

有認同的是,增長知識,擴闊人物網絡,體會到百花齊放,這人生經驗,不枉此生。

講吓我,我入會後,經常撞板,講錯野,問錯野,但我有份熱情,就是唔去做就唔知啱唔啱,我不是刻意去做錯事,唔試過點知呢?
錯了,去改,在這裡成長了不少。
在這裡識左一班其實都係平凡人,但大家有同一理念,就是在安全情況下得到性需要。
有位新人稱呼得好貼切,我們係熟識的陌生人,你記唔記得邊位講的。
入會後才知我需要到的程度去到那裡,這方面要你成為會員,我再面對面詳談你知。

Author| Post time 28-6-2018 11:18:35 | Show all posts
Rees replied at 28-6-2018 10:18
當 然 有! 超鍾意james franco
因為知道有呢套野我先識睇the room先, 多謝呢套戲令我接觸到the room :54b ...

勁好笑~ 我開頭睇左個trailer 已經笑到癲左...  
I did not hit her, Is not true, is Bull Shxt,
I did not hit her, I did not...

OH~ Hi ! Mark...

(我認我好毒...)

反而, 我無返the room但勁鐘意睇片尾果段comparisons, 同埋果排成日會追下D訪問丫, 睇Tommy Wiseau 同 James Franco 真人好D笑野

正喎~ 開Cult片之夜, 開正我果範 喪屍片都係

Pulp fiction , Kill Bill, Sin City, Natural Born Killers (呢套睇埋小說) , Planet Terror
Tim Burton  有埋戲啦: Edward Scissorhands, Charlie and chocolate factory, Mars Attack, 9,  Sweeney Todd, 佢D stop motion 片算吾算嫁?
Warm body, Teeth
有D可能係但吾記得名LU~
Post time 9-9-2018 13:02:40 | Show all posts
Ah矇 replied at 9-9-2018 12:40
可以多口問下,口爆、顏射、射係身果d你岩吾岩嫁?

我又冇特別喜好呢樣嘢喎 記憶中都係會內女士要求下,我先會做口爆,顏射,同埋射喺身嗰度, 你喜好這些?
你突然之間咁問我?我反而會係鍾意角色扮演多啲,例如亂倫系中阿哥搞呀妹啦, 或者犯人強姦執法者, 不過一次都未試過, 因為入到房,我唔會諗呢啲
但係記得好耐之前有一次,有個女會員想玩強姦系,佢反抗下我捉住佢,最終係小弟弟軟下來,因為我要將所有集中力專注喺捉住佢,根本硬唔到 但係我知道鐘意玩嘅人係喺捉住人時先至會硬。
只有一次角色扮演成功,當時 christina ,Dino同我,收數佬上門收數, 太太出賣肉體為丈夫還債 , 我一邊抽插佢, 佢一邊用粗口鬧我, 語言上嘅武力我會ok啲

Post time 27-6-2018 01:03:33 | Show all posts
占面 replied at 21-6-2018 10:51
hey springbok! just realize you've already found your way here.
so, what type of translation makes ...

Ha I have no idea why "occupation" is what shows up, but it happens even if I copy those characters and try it on Google translate.

It does ask me if I meant other characters that mean "scratch" ... So you'll have to fill me in on what your S&B name (other than Jamface) actually is!

Hmmm I'm afraid I'm much more addicted to the World Cup than you. I'll watch any match at all! And I basically support the underdog. Hoping that Argentina and Germany get eliminated, and that someone new like Mexico (most exciting team so far) or Belgium (I think the best team on paper) wins!

Any team you've liked so far?!
 Author| Post time 12-8-2019 15:54:17 | Show all posts
edmund replied at 12-8-2019 13:09
矇矇

好在你當晚有同我講咋,我的文字表達令到你敏感的心耿耿於懷但完全唔知道呢(立即緊抱)

文,

係丫, 其實果心好化學, 所以矇矇成日要收埋, 好好咁保管好佢;

當晚傾計果次序同timing 好好嫁 (感恩), 無唸過完來講左出黎, 大家溝通返件事可以咁簡單, 跟住覺得:原來係咁!! (有道光照落黎) 直情係太陽出來了, 真係呢sing hellelujah to the lord
(因為有時怕講, 跟住收收埋埋...

) ; 好開心果種卡關既很忐忑感覺釋懷左...

講開回味, 有一幕係多P果時, 你抱住我企係度擁吻; 吾知點解果吓好有feel, 係因為間房暗暗地, 然後有廁所既灯光變得更有浪漫氣氛? 定係當時你緊緊咁抱住我, 無形中已經比左一份安全感我?! (he...)

NJ真係好正, 好有才華... 愛左佢好多年... 你咁鐘意套戲, 有無睇過呢間屋仔第一個page?

Add post (12-8-2019 15:58):
你有果隻OSD, 咁有無留意中間有個配角兼女歌手cat power, 把聲好特別 (個人偏好呢類)
Post time 29-8-2018 00:19:55 | Show all posts
second replied at 26-8-2018 10:27
everything involves meditation I say. I literally practice meditation sometimes on the yoga mat. y ...

I agree ... "everything involves meditation ..." or at least it can.

I love the works of Thich Nhat Hanh, the Vietnamese monk (who lives in France). Sounds like you are interested in the same thinking.

He recommends attempting "meditation" before you answer the phone ... think for a second about where the call is coming from, and how in practical terms it's getting there ... or to stop (not literally) while you're driving and think "I'm driving this huge piece of metal, and it's going fast!"

To be honest I forget to do all this so much of the time. But when I do, I appreciate life a lot more!
Post time 16-1-2019 16:07:05 | Show all posts
Ah矇 replied at 16-1-2019 11:40
講成日都覺得呢D故事係CCTVB至有~ 估吾到現實生活成日出現...

不過玩一玩就幾年, 都幾side時間...{:tong ...

係呀,我有時覺得現實發生嘅事比電視劇更荒謬,更誇張的
emm... 我覺得唔可以用哂時間嚟形容嘅,大家都一齊享受過,正如我一直認為,大家一齊玩,無話邊個蝕底邊個著數,開心就繼續,唔開心就無下次,就係咁咯。。。

諗返個女經理SP,睇住佢由乜都唔肯唔識玩,變成主動出擊,主動要求,回想成個過程真係好正。。。

我只係飲齋啡咋,減緊脂,戒哂糖同奶,就唔飲奶茶啦。就咁飲紅茶好似好扮野咁。。。

無啦,無偷食古古力啦。。。堅持緊。。。眼裡已經再睇唔到有古古力係面前啦。。。
話時話,你仲記得我話鍾意食朱古力丫。。。好滾動丫。。。

Post time 5-3-2019 09:19:14 | Show all posts
Ah矇 replied at 23-2-2019 12\"\"
因為個人黎講性格太宅,又吾鐘意識人識朋友,又無耐性;但好奇心重,所以成日對呢樣好有幻想
不過,入會 ...

其實你應該唔係宅啦,只係慢熱同唔想主動識人。
我之前有個SP都係咁,樣同身材都中上的,但佢唔鍾意出街,主要係懶,又唔想識男仔,又因為條件好,無乜男仔夠膽溝佢,佢亦眼覺高,所以每日除咗返工,都係留返在屋企,因為自己一個住,佢得閒就睇吓AV玩玩具
支棒長期插係梳化隔離充電。一星期一定要玩兩三次先夠

佢都幾玩得開的,成日話想試3P,但我唔想搵人返嚟玩,佢又唔好意思自己搵,所以最終都冇成過事。

嘩,我睇動後都有留意到ah 矇你會悉心打扮呢,你最鍾意邊種造型呀?邊種你覺得最適合自己呢?

我愈來愈期待出活動呢!

Author| Post time 25-5-2019 11:36:51 | Show all posts
Legoland replied at 25-5-2019 01:44
我鍾意玩用繩綁人,或者俾人綁都得,都玩咗十幾年了。同埋中意用口塞增加羞辱感覺,絲襪蒙眼增加心入面的 ...

師兄!師兄!你好(請容許我咁叫你2聲)

似乎Lego兄頗資深吓呢,我地有d會員都喜愛繩綁;而我只係識被綁

拘束方面,我自己有手扣、choker + leash, 腳鐐

面具,眼罩,都有少少,可能女仔鐘意扮靚啦

試過bondage position, 真係好正,果次仲係戴住眼罩被綁,真係未綁好,先興奮
不過我地玩好輕量級(畢竟以安全為首要嘛)
(不得了)(要冷靜返至可以繼講)

vanilla missionary stroking 》無論oral or not 都好好好喜歡,最後將液體搓弄(我係自己動後有提過)

Anal play, anal plug 算係少之有少,我試過既次數,一隻手已經數得曬

無論A

Add post (25-5-2019 11:37):
請吾洗理最後果句,只係打多左既字黎
 Author| Post time 4 day(s) ago | Show all posts
edmund replied at 21-8-2019 13:15
第一個反應係要餵你食蘿蔔!
認真,生果好啊,我食完 lunch 都好多時會再買生果食

餵我~ (◕‿◕) 係咪好似上次咁餵? (´,,•ω•,,)

定你想講.... 咩先?

點解我印象中無食過果條蘿蔔既? ( ̄ε ̄@)... 咁吾duck嫁喎 有無人同你講, 我口勢吾錯嫁~ (點點你心口)

我都差不多每日食1-2次生果嫁~ 公司有福利, 姐姐好好人仲會切埋

heyO~ 我有食過啦 (真係好好食)(流口水)  (無丫)成日都一條友, 呢D咁罪惡戒
~~~(午後醒神)~~~
或者係我整比你呢~ ( maybe) 到時矇係著住女僕裝: 主人想要咩味既雪糕呀? (bring bring eyes) (側頭)
(唸一唸)(嗯)
~~~(午後醒神)~~~

矇矇會多D休息, (當日都會呢) (抱抱)
途中會繼續努力去做本身有D學習中既野, 因為要好好地追返D進度

肌肉酸酸, 準備收工的~

矇...(∪。∪)

Post time 21-7-2019 23:17:29 | Show all posts
Ah矇 replied at 21-7-2019 11\"\"
係丫,當日出街果刻幾開心丫,又吾洗睇時間,他他條條咁,繼續一個人去運動

咁岩大家都忙,咁 ...

其實有時都幾中意自己一個。。做運動聽音樂咩都好 完全冇壓力
因為工作有工作的忙。。
好珍惜可以獨處的時光。。
現實生活實左太多野要處理
我都好期待見到矇豬

總有一次會遇返既~
古語有云:長買必中哈哈!
如果有真空煲就可以縮短唔少時間啦~
過期買左唔食有啲浪費。。我雪櫃都唔少哈哈。。
係架 同矇矇傾完我做運動既動力又大左
點可以輸俾你咁先有進步呀互相鞭策!
我都係呀 十幾萬野等緊我做。。好多時我都有隻懶鬼走左出離 召喚我返屋企攤抖。。
最後都係要靠意志力&同路人既支持先搞得掂
好開心有矇豬陪我
晚安啦~sweet dream!
花輪=)
 Author| Post time 18-4-2018 09:29:35 | Show all posts
michael replied at 17-4-2018 21:43
又諗咗好耐先諗到點答你
矇每次都想刺激我思維係咪呢

輪到我思考左一陣至回應~

謝謝你仲咁有心機回應我呢~ 我呢D咪搵黎攪囉, 好多人未必肯/想回應我嫁... (不得不承人我都做人要收歛較好呢)

如果你想加入, 心理質數應該無問題了, 而答題都吾應該會難到你; 我眼見以往最有何能係差個身型, (呢度又吾係要選健美先生既...吾係要你全身肌肉紋出曬果種)

你有種正面既唸法, 咁樣支持會成件事舒服好多

點都好啦, 我都會係度... 支持你!!

加油~

吾好佩服我啦, 其實版主都係自己舉爬去做, 承擔件事又好正常,
係嫁, 經過左一D人來人往既時間, 心情係有高高低低, 或者呢個一個我既人生課題, 要學會多D接受呢種來來往往既現實...

最後, 原來我未講  ``` 早晨丫~ Michael
Post time 18-3-2018 12:50:26 | Show all posts
Ah矇 replied at 18-3-2018 12:36
有d感受,係幾時既感受丫? 我好好奇想知呢

講真

岩岩入會果輪其實好不安,成日會諗到底點樣可以做好D,呢個場合應該點樣做,果個動作可以點樣做

完全做唔到自然而然,加上個人太蠢,好似做乜都錯咁

又見到新人個個質素咁高,舊會員又個個談笑風生咁,成日好擔心女士感受(成日講錯野)

果排自信受打擊都幾嚴重,甚至有懷疑過自己係唔係真係適合起個會度生存(此處應有一曲獻世)

直至酒池果次你就好似一束曙光咁射左落黎

所以起果段時間前後,比機會我既女士我都好有感受特別係阿矇

.... ....

講到婆婆媽媽咁做咩姐做咩姐,我明明係一個無腦既傻仔,維持返形象先

因為我鐘意同如花搞野丫嘛,所以感受咪特別深LO

「陳生,又係你啊?」

Post time 12-8-2019 16:32:13 | Show all posts
Ah矇 replied at 12-8-2019 15:54
文,

係丫, 其實果心好化學, 所以矇矇成日要收埋, 好好咁保管好佢;

一定要再次抱緊返先得原來以為卡關卡咗咁耐啊
好在當晚有講返清楚咋有啲咩一定要講出來哦

當晚除咗在兩個人房內的時間,我都覺得兩個人成日汗咁在廁所門口旁若無人咁擁吻果下真係好窩心啊...可能係因為大混戰完,忽然變咗旁若無人果種反差...
不過當時的氣氛感覺有啲難好好咁繼續玩,所以錫咗一陣就分開了好在夜少少仲有時間慢慢相處

Cat Power 我都係睇完 blueberry night 先留意咋,playlist 都有 the grestest 果個 album
果把幽幽的磁性聲音好治癒

至於屋仔第一頁我剛剛㩒返去睇,仍然係亂晒,顯示咗好多新post 出嚟...搵唔到要睇咩喇
其他版面有時都係咁,唔知點解呢...
 Author| Post time 21-7-2019 12:16:11 | Show all posts
FalleN replied at 20-7-2019 23:57
其實。。以我既角度去睇。。肥同瘦唔係唯一標準
係整體架嘛 包括氣質 個性 大家既契合度。。
我都鐘意少 ...

係既,雖然我曾經係勁羨慕d牙纖女團

但依家想要既變左蜜大腿同蜜桃臀lu

其實我都係得d傻氣嫁乍

我唸我應該吾會變到太瘦嫁啦,飲食生活習慣都吾會做到;大家成日見到好乾果d 健身/牙纖美女都係全職做至做到

果d玩具係以前上堂用過,patpat㾗買返黎玩下,咁多d變化,吾洗咁悶嘛。功能性d講法就做多d吾同既野train 到多d吾同既部分,比到多d 强度選擇

你!?係丫,的確係一個好好既運動buddy le;如果運動系既現實生活識到實會一齊做gym,以前試過約埋d fd 個一煮一餐帶去食添

一齊繼續解落去吧

矇豬
 Author| Post time 26-5-2019 11:27:10 | Show all posts
Legoland replied at 25-5-2019 23:31
只要是,沒有傷害任何人,雙方同意,便是了。
我可以想像到如果我在這個情況,我的後邊比一個女仔佔領了 ...

無錯!同意
其實當時係同另一pair share room , 咁我同原本既partner 玩緊,跟住見到隔離床係反串既一對玩緊(男被插)男係出左名當時唯一一個喜被女插既,自己亦有相當「架生」去玩;咁情況係2pair 人相熟的,隔離床吸引左過去,問下另一pair ok, 然後我呢pair不約而咁4P起上黎

首先我地對插緊男既女方作出攻擊,一個Kiss,一個向下攻雙乳;一輪之後,我見佢插得咁開心,我亦問可以試下嘛,咁既情況低下去做,當然我同男既亦好熟至會想有呢個舉動
*如果吾係相熟既會員,恐怕我連唸都吾敢唸有呢個舉動

Post time 21-7-2019 23:36:36 | Show all posts
Ah矇 replied at 21-7-2019 12:16
係既,雖然我曾經係勁羨慕d牙纖女團

但依家想要既變左蜜大腿同蜜桃臀lu

實不相瞞 我係好喜歡蜜大腿&蜜桃臀相對豐滿既類型 咁落去就啱架啦 正der~
見到矇矇一定即刻成個抱起測試下先=)
咁先可愛嘛!
我覺得無必要呀~又唔係要比賽。。嗰啲女仔行健身/做教練要最fit body係無得揀。。同埋超乾身嗰啲唔多唔少都有用啲野。。男士同樣道理。。
咁又係架 最緊要又方便又多變 唔會厭 得閒再去gym做下 一定唔會悶
啱呀!例如腳仔 都有好多組肌肉 齋係squat都有唔同步距 練唔同腳肌。。千變萬化。。有排學。。
哈哈我都係咁話。。帶矇豬去一對一深入操練
咁好既。。我無咩時間 飲粉就算。。有諗過預備雞肉烚蛋做完食

花輪=)

Post time 25-5-2019 01:44:25 | Show all posts
小姚 replied at 24-5-2019 23:02
咁你自己本身有什麼玩法?你理解幾多呢?

我鍾意玩用繩綁人,或者俾人綁都得,都玩咗十幾年了。同埋中意用口塞增加羞辱感覺,絲襪蒙眼增加心入面的不安及「期待感覺」,用震蛋去增加下面的感覺。

Little butts spanking and impact plays.  Little face slapping.  Nipples plays.
Hogtied positions, reverse-prayer bondage position, 等等

And of course vanilla missionary stroking (or oral)with eyes contacts 也非常溫馨 and back to Basic.  

暫時未試過真正的Anal play ,只是用過Anal plugs, on myself or others.

Breath play 也是正在研究學習之中。

小姚⋯⋯請問你對以上有什麼睇法呢?多多指教呀。
 Author| Post time 12-3-2018 14:44:53 | Show all posts
Rees replied at 12-3-2018 12:15
呢個真係要有研究開睇多d上網d人寫d野先知
岩岩自己掐好似側面冇咁辛苦?XD 我諗我掐人OK, 被掐唔得
但我 ...

吾好意思丫, 我係BDSM個範疇仲係入緊門...

不過我嘗試去搵 資料, 去理解

cute aggression: 對D可愛既野會想nibble 佢, 如果接近我地文化咁去解釋係, 好肉緊咁搣佢(佢指一點自己認為可愛既人/動物)
- 就好似有D人會講, I could just eat you up

Fr web: 我係BDSM範疇吾常見; 反而係心理學上見到呢個字(詞?!) 好似係2013年出現的

crush porn: 太激了吧~~~ XD 1) 快插, 2)用高踭踩偏J/ (我睇左D相, 有D想嘔, 想減肥搵呢個terms la。 XD)

謝謝容許我既愚昧回應

不過最後又好長氣咁去講返, sex 入面加入少許以上元素係會增加情趣... warm reminder: 重擊會傷身~
 Author| Post time 23-4-2018 12:18:24 | Show all posts
占面 replied at 23-4-2018 12:06
http://swingandbangclub.com/forum.php?mod=viewthread&tid=11461&page=359#pid1990600

359页咪有咯

Sorry~ ah!! 原來overlook左~~~
因為個個都會share 返出黎係BDSM果條Thread, 比大家睇, 方便比未來對手了解左先嘛~

你條數咁正, 吾洗收埋喎~ 最多我都係度再post 返囉~

100% Brat
100% Primal (Prey)
99% Switch
95% Boy/Girl
93% Non-monogamist
92% Primal (Hunter)
81% Ageplayer

80% Exhibitionist
75% Daddy/Mommy
75% Pet
73% Submissive
70% Degrader
64% Vanilla
56% Experimentalist
55% Sadist
55% Dominant
53% Masochist
51% Owner
47% Voyeur
40% Slave
30% Master/Mistress
27% Degradee

你highlight 自己果D係咩意思?
 Author| Post time 20-7-2019 16:42:19 | Show all posts
FalleN replied at 20-7-2019 15:03
矇豬咁樣已經算好健康啦~
只要保持得到就可以 最重要都係堅持
我都好明白啲時間有時幾難 ...

如果要做果時係好健康,所以我時肥,好短時間瘦囉(我見內有d 老友,長期都咁fit )

盡量維持啦,不過每次返去studio跳舞,見到個個都瘦過韓妹,有時都會對個standard 有模糊;另外,又吾想好似d肥婆咁自我滿足;要做就只好不停咁鞭策囉

我唸起拎返d 橡筋帶同trx 返出黎用乍,無野既,正所謂屎波、架生多姐 其實好似有幾件玩具咁,無咁齋至真

第一步係身型,第二步係校好個體能佢

我開始懷疑自己太chur...有時做完訓得吾好無計啦,我一想做果樣野就會心急 、哈

比你攪到我都想去游水添

乜原來我都係嫁 多謝

矇豬 (努力)

Author| Post time 10-7-2019 09:26:49 | Show all posts
Vermis replied at 9-7-2019 18:53
認同自己要執返自己手尾,自律可以減省好多不必要既工作

早晨丫~~~ Vermis

好多謝你, 睇曬 (好似對吧? ) 我所寫既劣作丫 見到你既留言, 的確有用心去睇; 其實我當時 (至最近)寫完就算, 當然寫果時返複睇過好多次, 但真心去回顧可說少之有少,

今次你動作反應咁大, 不禁令果個摸不著頭腦既我, 去嘗試再另一個角度睇再睇, 只敢翻睇一篇初期既文, 原來出奇地用心, 仔細咁思量回憶, 雖然金魚記憶既我, 腦內殘留已經不多, 但想想內心中由翻睇到呢一刻, 都有存在令人溫暖既回憶

或著人生應回望多一些快樂吧...

謝謝你 Vermis

咁啦, 其實會既風氣吾鼓勵狂炒舊文, 但畢竟你有用心, 我想有個回應除左禮拜亦一個筆者既心意吧... 我會再睇,慢慢回覆, 希望你明白

Author| Post time 13-8-2019 17:14:28 | Show all posts
FalleN replied at 11-8-2019 11:10
矇豬早晨
好開心聽到你咁講=)
起碼幫到矇放鬆一下心情好啲

午安啦~ 花輪
我都係有果句講果句乍

咁下次記住咁叫我喎~ 唸下都覺得攪笑丫!!
無得問親戚朋友, 50萬問題姐, 答岩有神秘大奬

我都要搵個時間做多少少先... 加左第二d運動, 又少左時間用...

本身想講薑黃素係熱氣果時吾好食咁多... 魚油/蝦油丸可以滋潤皮膚 (sorry ah, 講得吾好); 關節因為有舊患, 皮膚本身容易乾, 一年4季都要護理

係做GYM果方面調效緊自己要做幾多啦, 各樣暫時呢一刻都無咁辛苦了 (當然包括心理精神健康)

堅果類係要食, 每次/日食幾粒OK既, 食無製過既最好

咁樣係人地耳邊講野... (眼仔吾敢直視)
攬到我咁實... (羞得不知所措) (呆)
(都比你捉實咯)(走吾甩了)

放輕鬆左既

Author| Post time 19-7-2019 16:10:20 | Show all posts
FalleN replied at 19-7-2019 13:54
呢個問題好容易可以解決!
矇豬你既情況可以食少啲碳水先 多蛋白質&菜
飲食係好大既影響因素

其實我有咁做嫁, 我可以加少少蛋白質 &菜, 做多D帶氧 (最近做得吾夠多) 同埋有D日子去吾到GYM要乖乖地自己係屋企或者落街做運動
不過游水未必有時間再加啦, 屋企附近無配套, 本身生活上已經要處理好多野

係囉, 我都想試下多D下數, 吾好做太重 (重果D時間, 留返比人鞭策用)

暫時黎講, 我眼見效果吾錯既, 又有進度, 岩岩check 左BMI都幾靚仔
我又吾會Enjoy果種感覺喎, 第一阻住我日常速度, 第二 拉長左個休息時間, 可以做咩舒緩同埋食咩supplement 舒緩都研究好了... 試完試曬再話你知 (^_~)

人生喔! 好多野想做, 好多野想做好佢 呢. ~!!

矇豬

Post time 2-7-2018 12:34:33 | Show all posts
Haru replied at 2-7-2018 00:57
嗯~~母子,父女,兄妹,姐弟,或者朋友的伴侶等~
仲有上司,我好記得之前睇過一個甜故,大概叫女皇上 ...

我好鍾意睇母子/父女, J 死我

一定是酒精加上缺乏睡眠的影響, 面對他們四唇舌頭的纏綿, 在媽媽身體上游走的手, 不曾聽過她嬌喘的呼吸聲, 還有身體微微的扭動, 一幕又一幕在我眼前上映的不倫關係竟讓我羨慕起他們來, 內褲裡有著不安份的感覺。

媽媽大概是注意到我正在泛紅著面,  她向梳化另一面的我靠過來, 豐滿的她貼上我發滾的身軀, 面靠得好近好近...淡淡體香傳來使我心中躁動更加不明所以, 更加強烈。「嗯...體溫好高, 心跳好快呢, 不會是發燒吧」說罷她暖暖的嘴唇落在我臉頰上, 然後慢慢移到我的唇上...
Post time 6 day(s) ago | Show all posts
Ah矇 replied at 13-8-2019 17:14
午安啦~ 花輪
我都係有果句講果句乍

晚安呀矇豬宜家心情終於好返啲啦。。有時人既問題比政治既問題更難處理
好呀 咁矇矇記住要著埋嗰件衫
GUM下矇b既門鐘=)
已經喺度期待緊個獎品。。唔知係咩呢 (手心出汗中。。)
啱呀 時間本身已經好少。。
如果一個唔覺意又多幾樣野煩。。
唔單只做其他野既時間少左
而且每樣都做得唔好
我聽矇矇講有食多啲魚肝油。。我皮膚一般呢哈哈
關節有舊患最重要係做耐啲熱身同埋唔好勉強呀
花輪有啲軟骨素可以介紹俾矇豬 幾有效架=)
見到你心情好返 花輪好開心der
到宜家都仲好記得矇矇怕羞既樣 唔知點解呢
(感受矇既心跳。。) (手好唔安份咁郁離郁去。。)

重新出發既花輪
 Author| Post time 19-6-2018 19:03:57 | Show all posts
Rees replied at 19-6-2018 17:56
開頭知道miz cracker果陣係因為d人話佢抄aquaria, 但我覺得佢比aquaria更有性格更多idea
佢地好敢於expr ...

真係好感恩,呢個時代可以容許咁多表演者既出現,就算佢地依舊係有一堆haters 都好,但fans 同支持者都吾少,有個好好既渠道比佢地發光;其實如果miz 係似多於抄,如果無自己style 同 character 跟本吾可能繼續生存到

好正丫,見過真人; 平時我睇d drag queen 既live show 已經覺得佢地好靚好型!! 另外,我特別鐘意睇男既 gay pole dancer(真心愛)因為佢地個feel, 著衫,體型,支體表演,係獨特既,係有性格,華麗同有血有肉得多

每次見到佢地既打扮係都好似有種光芒咁,閃爆閃到頭暈
Post time 15-1-2019 10:48:36 | Show all posts
Ah矇 replied at 9-1-2019 09:24
可以係車度每次都玩得吾暢快, 又吾覺得果種刺激有快感, 所以我早就放棄呢組setting; 除非係可以做只係裡 ...

各種玩法我都有興趣呀,以前咩都玩,有得玩就玩,咩都試,咩都嘗試投入,所以都樂在其中,哈

我應該係有征服系因子呢,呢樣我特別鍾意

係呀,所以我唔想再玩SP了。依家唔再係想玩就玩,多咗好多包袱,玩嘅時候就開心,但玩完之後,自己生活都好大壓力。

就係因為近排壓力大,所以想尋出路,咁啱再次俾我撞返呢個會,又覺得啱自己,現在又已經修咗身,所以申請入會啦,希望會成功啦!

你想聽關於乜野嘅故事丫? 我有時間寫一寫丫

早晨呀,ah矇,忙咗成個星期,現在才回來呢~sorry...
 Author| Post time 13-6-2018 10:13:50 | Show all posts
Robbie replied at 13-6-2018 02:02
傻瓜,唔辛苦

你咪睇我大汗疊細汗,喘晒氣咁。其實我一D都唔辛苦,仲好享受添……

跑跑下步都比你帶到過去~~~  你知嘛? 滴曬汗既男人好sexy ga~ 一路望住佢喘氣, 然後D汗凝聚再滴落我身度 (喔~應該係滴曬落地之岩~咳咳~)
似乎你對 G spot 好有研究咁喎~

等我又聽下Nouvelle Vague~~先~ 咁 bossa nova 偏 jazz 感覺既~

share下個 play list 先~  
goldfrapp ...A&E
Koop ...koop island
Hooverphic... mad about you

如果有跑開果排就半毎鐘到, 我都係志在出汗乍, 跑完再加D Muscle training 既運動; 不過近年少左跑啦, 因為對個Knee 吾好, (本身有舊患...費事再攪傷佢)

比你笑死, 跑步都顧形像~~~ 不過我會, 但係睇Gear 衫果D囉~
Post time 9-8-2019 13:34:29 | Show all posts
Ah矇 replied at 6-8-2019 19:10
做野做到半夜至得閒丫?(陰公豬)睇左先,但發現好多野想講但當刻未必有呢個時間,於是就停留 ...

(將手仔套上矇矇既衫袋。。) Hello矇豬
係呀唔係返office工就係咁 (攤在床上。。)
Exactly! 一定會睇左先 就算諗到點打 但又唔係即刻可以應到 因為實在太多野想講啦 咁樣其實我覺得幾好der
(抱起矇矇坐喺上面。。攬住條腰。。) 你走唔到架啦~(手仔唔安份咁周圍走。。)
花輪都係 等矇豬喔~(手指點鼻哥 。。)
總有一日會見返既 好似矇咁講 起碼係有野值得期待既。。係咪。。
Kimochi des ne=) mo door mo door
不斷學習咁去平衡 一失衡好易會無哂精力 或者 做唔哂想做既野 努力學習ing

將矇牽落床既花輪=)

Author| Post time 24-7-2019 15:48:35 | Show all posts
FalleN replied at 21-7-2019 23:17
其實有時都幾中意自己一個。。做運動聽音樂咩都好 完全冇壓力
因為工作有工作的忙。。
好珍惜 ...

係丫, 一個人做野專心好多既, 又可以輕鬆寫意D, 人越大越無乜幾何呢D時間; 雖然我成日都好孤獨精又宅

煲我有喔... 時間同精神欠奉姐 無錯丫, 現實生活真係好多野要處理, 又想做好D, 的確需時

你知嘛, 脫離現實返黎壇度; 見到你個"長買論", 瞬間有種超銳感~ 多謝你...

好啦, 記住得閒清下雪櫃D野食喎

咁我吾客氣啦 (鞭策)(吓!!) (吓!!)

我D意志都好飄浮嫁乍~  大家多D support support啦

其實我都一樣咁開心~

**死啦, 見到你好耐之前既晚安就想一野跳上床訓了 (小寶寶, 食蛋糕...飯仔MUM MUN...)
但依家係... 午安乍...

矇豬

Post time 31-7-2019 21:06:53 | Show all posts
Ah矇 replied at 24-7-2019 16:09
其實係真正跟一個D好好既教練, 係佢地令我知道吾係單一瘦至靚; 1
好丫, 矇矇最鐘意抱抱; 我有時同會玩到 ...

呢個好啱 唔一定瘦到條竹似牙籤先係靚
最緊要都係健康有活力
身型均勻係好啦=)
但健身可以令要突既地方更突
lup既地方更lup
原來矇豬鐘意咁樣既。。
花輪接受挑戰 教我一齊玩
乾身係型既 啲人見到就會嘩一聲。。
瞬間自信爆燈=)
但要返工難啲 除非本身做教練
其實有時間我都想試下去玩下yoga 應該幾好玩呢。。
以前好傻仔唔練腳 因為好辛苦
但好快就知道唔得 進步會慢好多
咁我要感受下矇矇練腳仔既成果啦
唔開冷氣既訓練哈哈!!
真係需要架 平日邊有咁多時間食咁多肉
蛋白粉最方便 又易吸收

花輪
 Author| Post time 18-7-2019 11:02:50 | Show all posts
FalleN replied at 18-7-2019 10:10
已經算係叻架啦~女仔真係要練過先可以做到自身體重既完整squat
哈哈拎起矇矇離做 鬥志超高昂der:d1 ...

硬做自身重量是 beat it (被迫的) 果日一邊做,一邊滴⋯汗 (做左幾下乍喎)(weight training 真係好痴線)(但我鐘意) (鐘⋯鐘鐘)

不過好想講,當我做岩做多一日deadlifts ,我個pat ah! 圓滾滾咁樣漲卜卜嫁
我未試過呢種自戀既甜蜜 (屬豬屬狗,吾鐘意睇到既人,請自行拎轉面,或者去隔離屋吧)

做1.5已經好重啦,印象你係剛開發呢part  

真係好正,好懷念,以前同d玩運動師兄,師父上堂果時,個個鬼咁大隻,又鬼咁勁,好鬼羨慕嫁⋯
有機會見面話你知果時玩過乜丫

Author| Post time 18-3-2018 13:53:48 | Show all posts
Day replied at 18-3-2018 12:53
講真

岩岩入會果輪其實好不安,成日會諗到底點樣可以做好D,呢個場合應該點樣做,果個動作可 ...

咁未接觸過既新環境係令人不安既,加上你初期係有d詞不達意,都只不過係未適應新環境,對自己既新環境當中既角色未定到位,未有d 咩肯定⋯

你知吾知呢一刻你最大既優點係肯聽人講,所以我至想繼續同你講野

其實最終促成到呢件事,都係 #多謝Nina (呢句應該繼多謝大佬、多謝coco、之後我會成日講既slogan XD)
我習慣要見面,傾計⋯ etc(ps, 我係麻煩人,麻煩十部曲⋯ 至入房)

我都無咩做過,要你開到竅,至可以發熱發亮既

萬事起頭難⋯ 今次經驗引証,我都花左時間同努力至會有人認同
Post time 31-7-2019 21:20:22 | Show all posts
Ah矇 replied at 24-7-2019 17:07
我覺得踩機至最枯躁喔, 不過最近自己執返一個屬於自己既Play list 之後, 又覺得D力水返曬黎!!

玩weight ...

係架 最枯燥同時都係最限制移動
最好都係需要額外用平衡力既動作
好似barbell dumbbell squat deadlift
但curl就反而做機都無問題=)
咁就好啦 最緊要有系統咁練 事半功倍
哈哈係呀 如果喺一個地方太耐都仲做緊。。
就證明做得唔夠重 個量唔夠啦!!
啲哥哥俾矇矇吸引左過去
可以叫佢地咩起你做squat哈哈
照鏡見到自己有進步既推動力好大 我都係咁
係咪架。。矇豬tum花輪開心
宜家成日都操 基本上健身游水都操緊。。
所以成日腳仔軟
Me too! 支力到一個點 一tak就藍mon強制關機
Have a good night!!

花輪=)
Post time 8-1-2019 19:23:55 | Show all posts
Ah矇 replied at 8-1-2019 17:26
你岩, 雖然只係會內玩, 接觸過吾同身型既人會有吾同既, 不過我都係鐘意有技巧, 岩 j 型既對手多

我認同呀,我覺得氣質最重要,真係唔需要特別做D咩。而唔同氣質既女仔有各自吸引之處。

以前玩ONS時我有一個守則,就係唔理對手正唔正,總之興之所至去得開房,就要好好享受戈一晚。

出得嚟玩,無話邊個賺邊個蝕,大家都係各取所需,為呢個目的各自付出,咁先好玩,所以我一定每次盡力令對手開心的。
我覺得都係呢個原因,所以時常睇到動後或你地話題間都話呢個會能夠令各個會員都想自己變得好。

你形容得個場面太正啦,諗起個意境就硬哂

我都係慾火呀,但我都被火燒緊丫。。。

Author| Post time 5-3-2019 15:00:02 | Show all posts
BasS replied at 5-3-2019 12:58
哈,我其實都係好慢熱嘅人,如果傾閒計,大家能夠casual點,唔駛就住就住會比較輕鬆咯。

呢排我都緊張出 ...

原來你都係慢熱既人,咁呢度會岩你,因為呢度比較著住長遠而安心既玩樂方式,只你要留下言,出下動後,好令其他女會員有機會認識你

咁大家會有機會接觸到你

吾洗唸太多攪到個人緊張,反正我地已好有系統咁安排好你將會發生既事

反而吾以好好享受呢一份期待,因為當你習慣之後就再無呢種感覺嫁啦

雖然工作經驗等等令我接觸好多吾同既人,但欠安全感既性格往往要自己變得孤避嫁,因為吾鐘意識人,更吾會係出面主動識SP

你係咪有故仔講丫? 抽插放題

Author| Post time 24-7-2019 16:09:19 | Show all posts
FalleN replied at 21-7-2019 23:36
實不相瞞 我係好喜歡蜜大腿&蜜桃臀相對豐滿既類型 咁落去就啱架啦 正der~
見到矇矇一定即刻成個抱起測試 ...

其實係真正跟一個D好好既教練, 係佢地令我知道吾係單一瘦至靚; 1
好丫, 矇矇最鐘意抱抱; 我有時同會玩到好癲, 抱起好高, upsdie down ...etc; 如果再見同你試D野, 好玩嫁!! 雖然吾知有你有無玩過ACRO YOGA

其實對呢個乾身既BODY覺得太型姐, 我唸都係吾好對呢個身型咁有FF啦

除左GYM, 仲有好多地方做運動都好正嫁 係丫, 玩腳都有排玩, 有聽過魔鬼教練講有講仲有好多野可以玩

深入操練!?!! 唸下都開心喎
其實我都會成日飲奶粉...果次同你傾完發現每日硬係食吾夠protein

矇豬 (o^▽^o)
 Author| Post time 24-7-2019 17:07:46 | Show all posts
FalleN replied at 21-7-2019 23:41
健身係幾枯燥 日復日都係做嗰啲動作
頂多隔幾個星期轉少少 但辛苦都係自己先知。。。。
最後見到身形有進 ...

我覺得踩機至最枯躁喔, 不過最近自己執返一個屬於自己既Play list 之後, 又覺得D力水返曬黎!!

玩weight training有樣好, 因為太用力, 太集中, 而且做一部機既時間吾會好耐; 當你望到周圍既人比我(因為我玩得輕)重, 更辛苦; 有時有D隻哥哥好好人, 會幫手換BAR...

係丫, 係丫, 終於明白人地話D大隻仔鐘意照鏡, 我都鐘意左照鏡丫,

HEY~ 其實只要你KEEP住呢個身型, 矇矇已經覺得好好嫁啦!!
話分2頭, 咁有時間操埋腳緊係好啦, 你都操開咯, 係咪先

好支力... 好在仲有可樂頂一頂... 吾係死得!!

Cheers
矇豬
 Author| Post time 18-4-2018 16:04:23 | Show all posts
雲信 replied at 18-4-2018 14:26
打你吖笨?嗱,大家聽到㗎,你叫我㗎咋,又會有啲甘嘅癖好嘅真系

Oh eggsy牙!大崩壞牙!!

呢度D M女, 個個都"摟"打嫁啦~~ (太尋常吧~) 吾好吾記得我識行識走

, 仲識反抗嫁喎~~~

>>講起, 我唸起有幾次活動, 同D男會員, 又玩反手扣, 又MMA ... (係好貪玩果種, 但真係好正, 好有發洩成份果種)

咩姐~ 你自己講EMMA Stone先既~ 我一google到套戲, 差D想爆...(係丫, 核凸到爆嘛)

Captain America 對我黎講, 著同著都咁正~

估吾到你咁鐘意peggy carter...講到好似識左佢好耐咁...
any肥, 我都係想要black widow 多D~ (私心) 我對Russia 女子既迷戀, 同情意結係.... 再加我對特工又有偏好... (救命丫...點可以咁正嫁?)
Post time 23-4-2018 10:29:51 | Show all posts
Ah矇 replied at 23-4-2018 10:15
唉丫丫~ 攪到我原來一般期待, 變成越來越期待添喎~

好想睇下呢個 "惡魔果醬的面包"會係點~

Capture.PNG
100% Switch
100% Ageplayer
99% Brat tamer
99% Daddy/Mommy
99% Non-monogamist
98% Brat
94% Boy/Girl
94% Degrader
93% Master/Mistress
92% Owner
87% Voyeur
87% Pet
84% Primal (Hunter)
84% Dominant
81% Primal (Prey)
78% Experimentalist
71% Rigger
70% Exhibitionist
70% Sadist
65% Degradee
62% Submissive
41% Rope bunny
41% Vanilla
38% Slave
33% Masochist

搞点啦。
highlight果d系我觉得比较岩既。好意外地sadist比较低添

Add post (23-4-2018 10:36):
点解今次会甘大幅,仲要出现两次??搞到我真系变做exhibitionist甘
Capture.PNG
 Author| Post time 31-3-2018 00:59:06 | Show all posts
Negan replied at 30-3-2018 23:34
講真,而家仲睇木村果啲真係比較鐘意上一代嘅日本潮流吧,新世代果啲都唔會點睇吧。係呢小矇有無睇「逃げ ...

逃恥,我之前睇左一集頂吾順,吾岩睇無再睇了

依家睇日劇最緊要題材岩就睇,之前睇[size=12.800000190734863px]99.9 –刑事専門弁護士- SEASON[size=12.800000190734863px] 覺得勁正;
[size=12.800000190734863px]

[size=12.800000190734863px]我無刻意追新野嫁,不過viuTV個app 有咩岩睇就睇囉,因為貪佢實齊集數同畫面靚嘛
[size=12.800000190734863px]

[size=12.800000190734863px]最近睇桐谷果套「人100%靠外表」睇得好開心(๑>ᴗ<๑)
Post time 12-1-2019 23:43:10 | Show all posts
Ah矇 replied at 12-1-2019 14:32
哈哈、呢度大可以大談呢d topic

我都試過淨係用剃刀剃,無錯好快生返仲要成日吉住under (煩惱 ...

謝謝這個平台,讓大家可以討論平日覺得embrassed 但係又唔知可以同邊個傾談的topic ,係呢度大家都唔介意,大部分的人又好nice, 好開心 。:-)
其實呢樣爺都有少少煩惱的,因為的確好快生番,所以我有一排也沒有理會,讓其自然生長成黑森林,只係每次剃完,再生番出來,會一次比一次濃密和髮質好像也會強壯一點。。。所以久而久之會變成amazon Forrest.  

激光? 彩光? 如果有風險。。。可能都係每次有需要才剃比較好,反正都要剃鬚。。。順道。。。
Post time 27-12-2018 17:08:54 | Show all posts
Ah矇 replied at 26-12-2018 15:14
Good news la wait~  Both of us are happy ah

呢排我雖然五衡欠左d衝動,但背後我就唸 ...

我好消息一個接一個 真係好感恩!有機會都好想見面同你分享喜悅

你講得咁過癮 搞到我好心郁郁想參與活動 可惜潛水潛曬d時間走 哈哈 期待其他男會員試完之後係佢哋嘅讀後感睇到你嘅新玩法

睇咩書啊?我之前分享你睇嗰本書而家用唔著 被套上了詛咒 希望日後能夠解封

我都會有瘋狂打機嘅時候放鬆自己 不過隨着有其他唔同興趣嘅誘惑 我都改變左釋放壓力嘅方法當然打機都會係其中之一!

你係野草的話 我應係野草苗啦喎 一直都好appreciate自我治癒能力強的人 Good ah!

Ben
Post time 13-8-2019 11:55:07 | Show all posts
Ah矇 replied at 12-8-2019 17\"\"
你丫,  儲儲埋埋, 見十次都清吾曬果D抱緊嫁喎~ 矇已經重新打開果本封左塵既數落記數了~
嗯 ( ...

矇矇早安 (・ω・)

講起多P 啊,在我而言應該係好講人腳夾唔夾同埋當時氣氛,還是隨緣啦 m302.gif (偷笑)

Cat Power 樣子超有性恪又爽朗的,係我超級鍾意的類型啊我會融化的啦
王家衛入面的王菲同NJ 都係有性格,都好正但畀人相對難以親近的感覺,我會覺得有點不敢接近

我終於睇到個quote喇,之前見到第一頁自動飛咗去下面搵
Does it work? It works if anyone get lost from me!

見到你對住我笑的話,應該幾呆都會笑返

其實是來說早安的
文 ( ・・)
 Author| Post time 11-4-2019 16:16:10 | Show all posts
Mr.David replied at 11-4-2019 15:41
I am pretty new member and will try to join a junior membership.

So, first of all, i would to send a great welcome !!

and then first of the first i suggest you should know is our club rules and some instructions ,

a warm reminder also show in header of every pages "must read before registration"

In the club’s website, please DO NOT disclose any contact information or expose your real identity, including text, picture and all types of media.

hepe that your avster not your real photo and thanks

acutally, all rules are protect us as we live under hong kong's culture. thanks for your understant.
 Author| Post time 17-4-2018 19:24:04 | Show all posts
aman replied at 17-4-2018 18:33
Ah矇,可否用S&B的方式去介紹下你自己?

As I always want to tell more about myself, but don’t know ...

嗯 ! 其實每人要表達方式吾同,你叫我做一次,其實對你幫忙吾到乜野,亦吾見得有個人特色同風格!
相反,有用既建議係:睇多d壇內既所有既內容,首選會規、FAQ、床上床下、大祠堂,會長有話兒...etc

建議可以去參考壇內新手報導區內面「新人自我介紹」,再去過濾下人地做得好吾好

呢d野,明文寫好,最好既吸收方法係自己睇

仲有,聊天室內暫未有話題時,請嘗試慢慢睇下其他人再融內,無需心急,畢竟你仲係新人,無話題係正常,心急係SnB內會大忌

Add post (17-4-2018 19:30):
係呢度,開頭係難d,我都花左幾星期計既時間睇壇入面既野,當中包括會長既訪問

Add post (17-4-2018 19:31):
有d人更花吾少心機時間(以用計)去build up 自己,無論係身形、同大家既溝通
(加油)(๑╹◡╹)ノ"""

Add post (17-4-2018 19:32):
*以月計
 Author| Post time 23-4-2018 21:58:30 | Show all posts
michael replied at 23-4-2018 19:03
你哋搞笑相聲組合嚟㗎喎,不如用呢個係會到闖一個名堂啦

CoCo啲動後唔知搞笑,佢揀圖超到位好 ...

人地CoCo比一早就聲名大噪啦,仲洗乜組合喎

係丫,所以我超鐘意睇佢動後的

好啦,好啦!我都早d起身,陪你一齊做運動啦,會吾會有推動力d丫?

計卡路里呢,我試過用心跳計加app ,( Fitbit /Nike fuel /Apple Watch 果類) , app 度記低你食咩計埋卡路里(雖然吾係個樣食物都有),無果d就上網搵,慢慢一餐一餐咁儲低左食乜,就吾洗咁辛苦日苦save 低一大堆食物既卡路里,仲有個data base 幫你monitor 住運動進度

自己煮就對控制吸收方面係易好多既(讚)
Post time 29-4-2019 11:12:43 | Show all posts
edmund replied at 29-4-2019 11:02
我咁大個仔都未試過.....
但想像入面...應該係得嘅。

我鍾意一對一,多P我會分心未能全程投入,我喜歡在房內一對一的互動,好正的。。。嘻嘻。。。而且我有乙肝,我只能同有抗體的男會員入房,這點我會更留意。(多謝矇矇的祝福)

你有睇AlisoN的第一次,她交表格時提及多P,所以大佬幫她安排。
而其他動後都有提及多P,近排精彩組合相信是占面,你可再重溫佢的動後(你咁勤力可能已睇)。

都明白可能會太早問你,但遲早其他人都會問,而且你實在是聰明仔(真心讚你的),問定你可有心理準備,這裡會組隊多P,總是這句,會大家同意下才進行。
Post time 29-7-2019 11:40:09 | Show all posts
Ah矇 replied at 28-7-2019 14:35
你對眼睇咩?雖然大家一樣咁重姐! 最多我咪阿强 (我要做蝴蝶果個)

我要變 ...

應該係我個腦諗咩,對眼就會睇到咩300lb的矇矇可愛哦 太乾唔係人人都好睇㗎

潛咗兩日水冇上壇,心情仍然好繃緊。

啊,係 Maroom5 呢!我比較少聽呢類呢... 平時比較多聽 廣東歌、flok rock, bossa nova 果啲。  
我總有種感覺,覺得自己一聽呢類 American pop rock 個腦就會被強制放空晒,但又唔係柔和舒服果種,好奇妙。(我諗有啲似睇住本地電視劇,明明見到畫面在動但唔知佢做緊乜果種感覺)

不過近來我又播返 James Blunt 同 Damien Rice 呢啲嚟聽,靜靜哋治癒下。

Post time 7-3-2018 10:28:49 | Show all posts
第一!
 Author| Post time 7-3-2018 10:29:49 | Show all posts

嘩~ 快到痴線嫁~~(讚!!)

多謝光臨~~~
Post time 7-3-2018 10:33:36 | Show all posts
有新屋,坐下先。
Post time 7-3-2018 10:34:26 | Show all posts
Second~ congratulations for opening~
 Author| Post time 7-3-2018 10:35:25 | Show all posts
hertz replied at 7-3-2018 10:37
Second~ congratulations for opening~

Thanks for come~
Post time 7-3-2018 10:36:10 | Show all posts
Ah矇 replied at 7-3-2018 10:32
嘩~ 快到痴線嫁~~(讚!!)

多謝光臨~~~

有乜獎先
Post time 7-3-2018 10:36:58 | Show all posts
霸個位
Post time 7-3-2018 10:37:38 | Show all posts
Alex replied at 7-3-2018 10:36
有新屋,坐下先。

麒麟
 Author| Post time 7-3-2018 10:40:11 | Show all posts

哈~ 呢度咁多人, 可以組隊玩麒麟  
Post time 7-3-2018 10:40:57 | Show all posts
頂,我以爲係自拍,等左好耐唔見圖,點知原來係chatroom
 Author| Post time 7-3-2018 10:41:39 | Show all posts
CoCo replied at 7-3-2018 10:43

好野!!! 厄左你留言~
Post time 7-3-2018 10:41:46 | Show all posts
Ah矇 replied at 7-3-2018 10:43
哈~ 呢度咁多人, 可以組隊玩麒麟

正呀 下次玩下
Post time 7-3-2018 10:42:46 | Show all posts

我都以為係,,,, load 咗兩load 先出到野,咁就比我插咗個第一
Post time 7-3-2018 10:43:23 | Show all posts

第一下我都以為係自拍。
 Author| Post time 7-3-2018 10:43:55 | Show all posts
Alex replied at 7-3-2018 10:36
有新屋,坐下先。

(拍手) 好快手~~ 勁丫~

幣!!! 連你RE我post 唸唸都
Post time 7-3-2018 10:44:10 | Show all posts

我係狂野麒麟。
 Author| Post time 7-3-2018 10:44:37 | Show all posts

恭喜你~~成功了~
Post time 7-3-2018 10:45:22 | Show all posts
Alex replied at 7-3-2018 10:47
我係狂野麒麟。

你係一隻壞麒麟 主人要罰
Post time 7-3-2018 10:45:59 | Show all posts
Ah矇 replied at 7-3-2018 10:47
恭喜你~~成功了~

好彩屋主歡迎
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

手機版|Swing and Bang Club

25-8-2019 09:02 GMT+8 , Processed in 0.297505 second(s), 29 queries .